Fawry plaatst net een story dat hij een ongeluk zou hebben gehad. En ook een bacteriële infectie
En dat is precies waarom het zo stom is om hier over te speculeren.
Doe me denken aan Yolanthe gate. Haar gezicht was gezwollen door hormonen en de halve wereld ging los omdat ze zogezegd haar halve hoofd had laten verbouwen
Wie is Davinci?
En wie is er weggedaan?
Wil ook even geïrriteerd worden door Raggel
Haal je post dan weg als je niet wil speculeren
Hebben ze rap gedaan. Wel heel leuk dat filmpje met het ontbijtje en dat ie helemaal verbaasd maar wel blij was.
De vriend van Samantha is overleden (staat op insta)
Dat arme mens is ook niet voor het geluk geboren zeg
Holy sh*t, ik schrik hier wel intens van! wat verschrikkelijk voor alle nabestaanden.
Oh jeetje wat super heftig zeg!
Wat ontzettend verdrietig. Die familie krijgt het ook echt wel voor hun kiezen zeg. Jeetje. Zo sneu allemaal
Ja omg ik zie het ook net, wat heftig zeg
Holy shit, zag idd post met ambulances. Gadverdamme
Ja hartstilstand zeggen ze. Mega zielig.
Och wat sneu… Het zit haar ook echt niet mee hè. Was dat nou ook de vader van die baby? Die man leek ook nog helemaal niet zo oud, bah
Jeetje wat erg wel echt heel verdrietig.
Ja dat bleek de vader van de baby te zijn!
Echt zo sneu voor haar, hun kindje en alle mensen dichtbij hun.
Ik zit me echt te irriteren aan die fawrynotsawry. Post elke keer allemaal roddels over persoonlijke shit van mensen. Nu net ook bij samantha, geruchten de wereld in helpen en dan vervolgens de posts verwijderen na een half uur onder het mom van: het is niet aan mij om dit te vertellen. Ga toch weg vriend, je weet dondersgoed dat binnen 10 min iedereen t weet door jou.
Maar oh wat ontzettend verdrietig voor Samantha… Hoeveel kan een mens hebben…
Ja ik ook, vond hem eerst heel leuk en de temptation recaps vond ik ook heel grappig maar nu vind ik het soms een beetje ver gaan met de roddels etc.
Nou, zeg dat. Ik vind hem zo nasty.
Als het je elke keer een half uur kost om te bepalen of het wel ethisch is om iets te delen, hou dan gewoon je kop.
Dit ja. Al vind ik JuiceChannel ook wel opscheppen met dit soort nieuwtjes. Nu wordt Angelo (van tempa) vader. Hadden ze dus blijkbaar al een bericht van een volger gehad die hem en zijn vriendin uit de verloskundigen praktijk had zien komen. Moeten ze nog ff de screenshot posten met daarbij “wisten wij al langer, maar wilden het hun eerst laten vertellen.” Yo wil je nu een sticker dat je zo goed bent om te wachten? Of ff pronken met dat jij het al wist? Ok
Als je het als zorgmedewerker zou doen, is het al helemaal not done. Als dat dan uit komt ben je echt flink de lul (en terecht)