FF Boulevard #5

Hij begint zo een beetje te lijken op Rob Lowe

17 likes

Vind het ook een raar, nietszeggend filmpje. Hij is ook ouder inmiddels, dan wordt je gezicht wat groffer, en ach, ze laten toch allemaal wel iets doen daar?
Zie verder weinig verschil.

1 like

Jeetje hij ziet er serieus anders uit :sweat_smile:

2 likes

hij heeft ineens iets weg van Rob Lowe

maar het is net Marlon Brando in The Godfather die zo’n speciaal gebitje(?) in had, heel weird

Screenshot_20210424-210912_Chrome

36 likes

Ik snap dit dus niet helemaal hoor? Als zulke grappen over een vrouw en plastic sugery etc. worden gemaakt wordt het 1 grote rel en nu is het allemaal hi-ha-ho.

4 likes

Als een vrouw ineens op de crimson chin zou lijken zou ik het net zo zonde vinden

6 likes

Omg kan niet wachten op Lorry Hill dr video!

1 like

Ja maar die lippen… die zijn overduidelijk wat voller dan eerst

Fawry plaatst net een story dat hij een ongeluk zou hebben gehad. En ook een bacteriƫle infectie

1 like

En dat is precies waarom het zo stom is om hier over te speculeren.
Doe me denken aan Yolanthe gate. Haar gezicht was gezwollen door hormonen en de halve wereld ging los omdat ze zogezegd haar halve hoofd had laten verbouwen

16 likes

Wie is Davinci?
En wie is er weggedaan?
Wil ook even geĆÆrriteerd worden door Raggel

26 likes

Haal je post dan weg als je niet wil speculeren

17 likes

Hebben ze rap gedaan. Wel heel leuk dat filmpje met het ontbijtje en dat ie helemaal verbaasd maar wel blij was.

De vriend van Samantha is overleden (staat op insta)

Dat arme mens is ook niet voor het geluk geboren zeg

15 likes

Holy sh*t, ik schrik hier wel intens van!:astonished: wat verschrikkelijk voor alle nabestaanden.

3 likes

Oh jeetje wat super heftig zeg!

1 like

Wat ontzettend verdrietig. Die familie krijgt het ook echt wel voor hun kiezen zeg. Jeetje. Zo sneu allemaal

1 like

Ja omg ik zie het ook net, wat heftig zeg

1 like

Holy shit, zag idd post met ambulances. Gadverdamme

1 like