FF Boulevard #5

Oooh ik dacht op hun eigen insta!

Geen idee, denk het wel want Andre was erin getagd.

Sowieso vind ik die jongen veel te jong om op insta te zitten.

1 like

andre hazes jr.?

10 likes

Voor zover ik weet is AndrƩ Hazes jr. niet de zoon van Barbie

14 likes

Plottwist

34 likes

Hebben we bewijs dat hij nƬet de zoon van Barbie is?:thinking: Just saying#connectingthedots…

8 likes

Voor zo ver ik weet worden beide insta accounts van de kinderen beheerd/bijgehouden door Michael/Naomi. Dus niet door de kids zelf als het goed is! Mag toch hopen dat ze daar ook ff wachten

1 like

Ik vind Miljuschka heel leuk, Bibi weet ik niet zo. Miljuska vraagt naar oh oh Cherso (en Barbie) en daar reageert Bibi wel echt heel respectvol op.

2 likes

Nee dat snap ik maar denk dat men op de gekke opmaak, zo in 1 lap tekst… zonder aanhef etc doelt
Vind het zelf wel gek als de FIOD deze hoorverslagen zo door mailt

1 like

Zonde…

16 likes

Hij begint zo een beetje te lijken op Rob Lowe

17 likes

Vind het ook een raar, nietszeggend filmpje. Hij is ook ouder inmiddels, dan wordt je gezicht wat groffer, en ach, ze laten toch allemaal wel iets doen daar?
Zie verder weinig verschil.

1 like

Jeetje hij ziet er serieus anders uit :sweat_smile:

2 likes

hij heeft ineens iets weg van Rob Lowe

maar het is net Marlon Brando in The Godfather die zo’n speciaal gebitje(?) in had, heel weird

Screenshot_20210424-210912_Chrome

36 likes

Ik snap dit dus niet helemaal hoor? Als zulke grappen over een vrouw en plastic sugery etc. worden gemaakt wordt het 1 grote rel en nu is het allemaal hi-ha-ho.

4 likes

Als een vrouw ineens op de crimson chin zou lijken zou ik het net zo zonde vinden

6 likes

Omg kan niet wachten op Lorry Hill dr video!

1 like

Ja maar die lippen… die zijn overduidelijk wat voller dan eerst