(allereerst sorry; heb niet de hele discussie gelezen)
Maar pleit je er dan eigenlijk voor dat je pas op latere leeftijd ‘echt volwassen’ bent omdat je op je 18e dus nog geen verstandige beslissingen kunt maken/ de gevolgen kunt overzien?
(allereerst sorry; heb niet de hele discussie gelezen)
Maar pleit je er dan eigenlijk voor dat je pas op latere leeftijd ‘echt volwassen’ bent omdat je op je 18e dus nog geen verstandige beslissingen kunt maken/ de gevolgen kunt overzien?
Ja, dat is waar het hierboven in grote lijnen over gaat.
Oke sorry
Ik snap wat je bedoelt. Maar even totaal random. Vppr only fans enzo moet je toch betalen. Dus je schoonfam enzo moeten dan toegeven dat ze betaald hebben om jou naakt te zien haha. Lijkt mij genanter dan zelf naakt online staan.
Het gaat dan na die leeftijd wel om slechts een relatief klein deel dat nog groeit tot je 25ste en ook daarna nog je hele leven in ontwikkeling blijft! Het is niet zo dat je daarvoor niks zou kunnen of geen verstandige beslissingen kan maken. Zo werkt het gelukkig ook niet
Ik weet niet hoe het bij Only Fans zit en hoe goed je daar beschermt bent, maar er kunnen ook screenshots en video’s worden gemaakt door iemand die ze vervolgens weer ergens anders deelt. Ik ken iemand die een tijdje via een ander platform heeft gewerkt en als je haar naam op Google intypt komen er dus dingen naar boven ondanks dat mensen er toen voor moesten betalen.
Omg dat is wel een stom systeem zeg. Dat moeten ze wel beter beveiligen.
Ik heb soms bij simpele recepten ofzo die ik wil screenshotten dat er dan staat van deze pagina kan je niet opslaan.
Screenshotten van betaalde paginas is net een soort familie abbo
Ja het is ook al wel een paar jaar geleden hoor dus misschien wordt dat inmiddels allemaal beter beveiligd. Maar stel je kan niet screenshotten, dan maak je het een stuk lastiger maar nog steeds niet onmogelijk. Als iemand op z’n laptop kijkt, kan ie nog steeds foto’s maken met z’n telefoon. Dat kan zo’n platform ook niet tegengaan natuurlijk.
Het is ook dat ze het zelf zegt… zo jammer. En neem een tattoo
Ik heb veel tattoos en een goede baan dus het zegt allemaal niks inderdaad!
Maar dan kan je er toch alsnog een foto van maken? Alleen niet screenshotten, dus dat is ook niet fool proof.
De vriend van Barbie/Samantha is overleden na een hartstilstand en nu is ze zelf opgenomen. Echt sneu.
’Samantha de Jong opgenomen in ziekenhuis na dood vriend’ | Gossip | Telegraaf.nl.
Ze is inmiddels weer thuis!
Nu hopen en zorgen dat niet het halve ziekenhuis in haar dossier kijkt
Ik had echt niets met de hele Hazes familie voorheen. Nu nog steeds niet maar ik erger me wel bovenmatig aan Rachel en André (junior dus)
Soms lijkt het leven op aarde best normaal, en soms lees je de zin “Roxeanne Hazes schreef daar dat de hond van Westenberg de beste vriend is van haar zoon Fender wat bij Rachel Hazes in het verkeerde keelgat schoot.”
Zin om negatieve reacties achter te laten nu. Volg die hele fam niet maar ze halen het bloed onder mn nagels vandaan.
Eefje de visser is zwanger! Leuk.
Zou eigenlijk vorig jaar al naar concert. Paar keer verzet en nu dus juni 2022. Haha.
Michella Kox 2.0 dus
Of is Rachel dan de OG? Ach boeit ook niet. Ze zijn allebei vreselijk
Ik lees allemaal berichten dat Tristan Thompson weer zou zijn vreemdgegaan. Nou niet belaald een verrassing maar dit lijkt me zo kut voor Khloe he. Elke keer weer die drama.