Vervelend voor Khloe maar ik hoop dat ze een beetje zelfrespect heeft en hem laat gaan.
Maar ze kiest er zelf voor toch om steeds weer terug te gaan naar die man?
Ja dat zou fijn zijn maar dat heeft hij niet, dit zou minimaal de derde keer zijn dat hij vreemdgaat. En het is haar keuze om bij hem te blijven. Ik leg juist niet te schuld bij de vrouw, Tristan is een vreemdgaander, maar als zij bij hem blijft (haar keuze) dan zegt dat wel iets voor de respect die ze voor zichzelf heeft.
Vind dit altijd zo’n nare opmerking wanneer (met name vrouwen) een vreemdgaande partner nog een kans hebben willen geven. Alsof zij hier iets fout heeft gedaan, vind dit echt victim blaming tbh. Kan me voorstellen dat als je een dochter met iemand hebt, en die persoon zich dan ineens als een voorbeeldige partner gaat gedragen, je het misschien toch nog een kans wil geven. Heeft niks te maken met zelfrespect
edit; wat @Calypso zegt dus
Je veroordeelt haar wel en zegt dat ze geen zelfrespect heeft. Je geeft haar niet de schuld van het vreemdgaan, maar alsnog vind je dat ze iets fout doet
Hoezo victim blaming? Waar zeg ik dat het Khloe haar schuld is dat hij vreemd gaat? Als ik een dochter zou hebben met iemand die 2x is vreemdgegaan (wat naar buiten is gekomen) toen ik hoogzwanger was dan zou ik nooit bij diegene terugkeren.
Als zij bij hem blijft zou ik dat niet goed vinden (als ik in haar schoenen stond). Waarom zou je bij iemand blijven die je blijft bedriegen? Is dat echt een hele aparte mening?
Ik snap best dat ze hem nog een keer vergeven heeft, maar dit lijkt wel een patroon te worden. Ik ben ook van mening dat ze zichzelf tekort doet door met hem te blijven. Ze verdient een man die trouw en toegewijd is, en haar niet steeds bedriegt en verdrietig maakt.
Nee hoor, dat is een hele logische mening, tenminste voor mij. Als het je vriendin, dochter, zus overkwam zou je ook zeggen joh meid missch kun je beter stoppen met deze relatie, je bent veel meer waard.
Je oordeelde zelf ook dat Samantha de Jong tegen zichzelf beschermd had moeten worden, terwijl ze zelf vindt dat ze prima beslissingen kan nemen over haar leven en haar deelname aan bijv Ohoh Cherso.
Wij mensen oordelen nu eenmaal. Maar uiteraard is het aan diegene zelf om beslissingen over haar eigen leven te nemen.
Wauw! Error. Dacht even dat dit over Rutte ging en de “ze” in deze zin Hermans was, tot ik mij besefte in het verkeerde topic te zitten .
Je geeft Khloe niet de schuld dat Tristan vreemd gaat, maar wel dat ze bij hem gebleven is (en dit dus nog een keer meemaakt) en dat ze te weinig (of geen) zelfrespect zou hebben. En over Tristan zeg je ‘dat hij nu eenmaal een vreemdganger is’, alsof dat dan maar gewoon geaccepteerd moet worden dat dat zo is? Dat vind ik echt veel te makkelijk.
Leuk dat je vertelt hoe jij het allemaal zou doen, maar ik denk dat je je nooit 100% kan voorstellen wat je zou doen als je zelf nooit echt in die situatie heb gezeten. Om het nog maar niet te hebben over dat iedereen verschillend is en de vrijheid moet hebben om daar zijn eigen keuzes in te maken zonder daar allerlei oordelen en verwijten over te krijgen. De situatie is al kut en moeilijk genoeg voor haar denk ik zo.
Iedereen moet de vrijheid hebben om zijn eigen keuzes te maken. Ik was niet in de veronderstelling dat Khloe naar mij luistert. En ik ben weleens in een situatie geweest dat degene waar ik mee aan het daten was vreemdging en ik heb het uitgemaakt. Liever alleen dan dat ik bij iemand blijf die mij bedondert. En ik adviseer veel mensen om dat te doen. Tristan is een vreemdganger en dat is geen compliment ofzo. Tristan heeft geen respect voor Khloe en ik vind nog steeds dat Khloe geen zelfrespect heeft als ze nog steeds bij hem blijft nu hij 3x is vreemdgegaan (1x was ze hoogzwanger). Het lijkt wel of hij een cart blanche heeft.
Ja dit dacht ik ook. Geen idee of zij zich hier ooit over hebben uitgesproken, maar misschien is dit helemaal geen vreemdgaan en zijn ze hier allebei helemaal van op de hoogte en oké mee.
Dat vind ik echt rot voor je, dat je dat hebt meegemaakt, maar dat maakt niet ineens dat je je dan exact in Khloe’s positie kunt verplaatsen en haar kunt gaan ‘shamen’ (zo vind ik het een beetje overkomen) om hoe ze ermee omgaat.
Maar omdat zij niet naar jou luistert betekent dat toch niet dat je maar alles kunt roepen omdat zij dit toch niet leest? Als zoiets dan gebeurt bij iemand die wel luistert (een vriendin of iemand die dichtbij je staat) ga je er dus anders mee om, maar alleen maar omdat diegene naar je luistert, want eigenlijk denk je er heel anders over? Naja dit klinkt misschien vaag maar ik vind het gewoon een beetje raar om maar heel hard en oordelend te doen over beroemdheden omdat zij jouw mening toch niet meekrijgen. Ik kan me niet zo goed verwoorden geloof ik, hoop dat het te begrijpen is wat ik bedoel.
Haha ja ik heb op 27 sep 2019 kaartjes gekocht voor dit concert zag ik, en nu is het voor de 5e keer verplaatst maar ja wel leuk voor haar!
Ik val van mijn stoel! Dat wordt hier continu gedaan in dit roddeltopic
Er worden hier allerlei feiten/meningen gedeeld klopt, maar over Khloe beginnen (en haar keuzes, goedgelovigheid etc) is in deze specifieke situatie toch wel beetje de wereld op zijn kop
En dan aandacht vragen voor online pesten. Echt wat een grap.