FF Boulevard #5

Iedereen moet de vrijheid hebben om zijn eigen keuzes te maken. Ik was niet in de veronderstelling dat Khloe naar mij luistert. En ik ben weleens in een situatie geweest dat degene waar ik mee aan het daten was vreemdging en ik heb het uitgemaakt. Liever alleen dan dat ik bij iemand blijf die mij bedondert. En ik adviseer veel mensen om dat te doen. Tristan is een vreemdganger en dat is geen compliment ofzo. Tristan heeft geen respect voor Khloe en ik vind nog steeds dat Khloe geen zelfrespect heeft als ze nog steeds bij hem blijft nu hij 3x is vreemdgegaan (1x was ze hoogzwanger). Het lijkt wel of hij een cart blanche heeft.

6 likes

Ja dit dacht ik ook. Geen idee of zij zich hier ooit over hebben uitgesproken, maar misschien is dit helemaal geen vreemdgaan en zijn ze hier allebei helemaal van op de hoogte en oké mee.

1 like

Dat vind ik echt rot voor je, dat je dat hebt meegemaakt, maar dat maakt niet ineens dat je je dan exact in Khloe’s positie kunt verplaatsen en haar kunt gaan ‘shamen’ (zo vind ik het een beetje overkomen) om hoe ze ermee omgaat.

Maar omdat zij niet naar jou luistert betekent dat toch niet dat je maar alles kunt roepen omdat zij dit toch niet leest? Als zoiets dan gebeurt bij iemand die wel luistert (een vriendin of iemand die dichtbij je staat) ga je er dus anders mee om, maar alleen maar omdat diegene naar je luistert, want eigenlijk denk je er heel anders over? Naja dit klinkt misschien vaag maar ik vind het gewoon een beetje raar om maar heel hard en oordelend te doen over beroemdheden omdat zij jouw mening toch niet meekrijgen. Ik kan me niet zo goed verwoorden geloof ik, hoop dat het te begrijpen is wat ik bedoel.

3 likes

Haha ja ik heb op 27 sep 2019 kaartjes gekocht voor dit concert zag ik, en nu is het voor de 5e keer verplaatst :joy: maar ja wel leuk voor haar!

3 likes

Ik val van mijn stoel! Dat wordt hier continu gedaan in dit roddeltopic :rofl:

5 likes

Screenshot_20210428-145052__01
Screenshot_20210429-141918__01

4 likes

Er worden hier allerlei feiten/meningen gedeeld klopt, maar over Khloe beginnen (en haar keuzes, goedgelovigheid etc) is in deze specifieke situatie toch wel beetje de wereld op zijn kop

En dan aandacht vragen voor online pesten. Echt wat een grap.

9 likes

Echt hĂš? Zoals voorspeld. En ik durf te wedden, het gaat er straks met boter en suiker (of hij zeg je dat) in en alles is vergeten en vergeven.

9 likes

Het gaat er vooral om dat je je negatieve mening hebt over de vrouw, wat zij verkeerd doet, wat zij anders moet doen van jou. En niet over de man, die hier het probleem (even aanname dat dat zo is) veroorzaakt.

Als je kijkt naar dader-slachtoffer zou een mening zoals deze logischer zijn:

• slachtoffer: erg voor haar dat ze dit meemaakt
  • dader: wat kut van hem dat hij dit haar aandoet. Hij moet dit niet doen

Maar jouw mening is:

• dader: geen uiting van mening (in eerste instantie)
  • slachtoffer: ze moet het anders doen dan ze nu doet

Dit valt binnen het patroon van victim blaming, misogynie, boys will be boys en staat los van jouw persoonlijke ervaring met iemand die vreemdging.

33 likes

Zoete koek

4 likes

Nogmaals Tristan zit hier helemaal fout. Dat is obvious. Nu nogmaals herhaling: Tristan is de boosdoener. Maar nog steeds denk ik dat bij een man blijven die drie keer vreemdgaat fout is en iets zegt over het respect voor jezelf. Je hebt niet in de hand of je man vreemdgaat, maar wel of je bij hem blijft.

7 likes

Wat trouwens een bekend coping mechanisme is namelijk, ze heeft het aan zichzelf te danken en als ik het niet zo doe behoed ik mijzelf voor pijn/ellende.

8 likes

Ja goed punt, alsof het jou dan niet kan overkomen want jij zou het anders doen dan het slachtoffer.

Ik had dat heel sterk met Anne Faber, dat ik meteen dacht: wie gaat er nou als vrouw alleen in het donker door het bos fietsen? Zou ik nooit doen!

Echt zo kut van mezelf.

7 likes

Ja herkenbaar hoor. Dit is iets waar we echt, zeker als vrouw, zo van doordrongen zijn. En dat is echt toxic en kut.

1 like

En zij fietste niet eens in het donker :sweat_smile: (maar door de stromende regen).

9 likes

Dat Bilal dat wil snap ik nog (waarom zou je niet je eigen hachje willen redden? maar dat videoland/rtl hierin vind ik echt helemaal om te kotsen :face_vomiting::face_vomiting:

29 likes

Dat vind ik nogal meevallen. Op het moment dat er onnodig hard geoordeeld wordt wordt daar meestal ook wel iets van gezegd. En er zijn een hoop situaties waarbij hard geoordeeld wordt maar dat ook terecht is en dit ook zou gebeuren/terecht zou zijn als diegene niet beroemd was.

2 likes

Moet je nagaan! Heb ik er gewoon bij verzonnen :sob:

2 likes

Maar ik heb het vermoeden dat dit goed gaat scoren, juist omdat hij zo een walgbak in opspraak is. Dus misschien juist heel slim van hem

2 likes