FF Boulevard #5

In de bioscoop dan nog.

2 likes

Hij is zo erg dat je hoopt dat het op een gegeven moment grappig wordt dat hij zo slecht is, maar zelfs daar is hij te slecht voor.
Beter kijk je Hustlers

6 likes

Ik vind mijzelf hardop lachend op de bank om dat stuk ellende van een Hazes jr. Zo kan je toch niet zijn, mensen. Zo kan je toch niet zijn :joy::joy:

Volgens mij knaagt z’n geweten behoorlijk aan 'm, anders hoefde hij zich op z’n insta niet zo hard te bewijzen. Alsof hij zichzelf nog moest overtuigen van zijn nieuwe relatie.

En al die BN’ers weer reageren en hartjes. Het is maar insta, maar als mijn vrienden zo dom zouden zijn om al hun stommiteiten op sociale media te plempen, ga ik echt niet voor hen juichen. Wat zegt dat over je eigen principes?:put_litter_in_its_place:

8 likes

Vind t zo zielig voor Anna. Trapped in dit huwelijk en al die kinderen en ook nog zwanger. Echt pfff hoe komt ze er ooit uit.

Ik volg op reddit duggarssnark
 ze zijn naar mijn mening soms te hard maar er wordt we goed teruggefloten.
T gaat ook vaak over die Jill en Jinger. Dat bv Jinger ongelukkig zou zijn in t huwelijk met Jeremy.
En over inderdaad de laatste die nu getrouwd is. Dan zie je trouwfoto’s en zegt iemand: dit hadden beter promfoto’s geweest

7 likes

En, wat denken jullie, verschijnt Beau vanavond op TV?

2 likes

Bill gates en Melinda gaan scheiden. Ik kreeg daar gewoon een push bericht van.

11 likes

Hij zit nu natuurlijk in heel veel vrouwen
 :syringe:

31 likes

Oeh ben benieuwd of Melinda een grotere settlement krijgt dan de ex van Jeff Bezos.

9 likes

En Bennifer schijnen weer te daten? Nou echt Lov&pandemics

6 likes

Haha Ben Affleck was twee maanden geleden nog verloofd en dook steeds op in romantische video’s etc

Heeft ook lang standgehouden đŸ€ŒđŸŒ

5 likes

Ja met Ana nog iets, nee dat ging uit, wel gaan samenwonen vlg mij maar daarna klaro

3 likes

Dat is bij Amerikanen ook gewoon een ding toch, extreem snel verloven en dan jaren verloofd zijn? Ik had een keer een yoga retreat waar iets van 10 Amerikaanse jonge vrouwen bij waren en allemaal waren ze al verloofd (sommigen zelfs 2 keer, die vrouwen waren 25-35!) of getrouwd geweest en weer gescheiden. Maar misschien was dat de scene.

1 like

“Met pijn in ons hart hebben we ons huwelijk door COVID weer moeten uitstellen, maar never the less wordt dit een fantastisch seizoen waarin ik jullie opnieuw een kijkje geef in mijn leven”, schrijft de 31-jarige verloofde van Jorik Scholten, zoals Lil’ Kleine eigenlijk heet.

sinds wanneer houden zij zich met corona bezig?

17 likes

Never the less :sob:

18 likes

Die reacties ook lol

7 likes

Die vrouw zit vol met Botox en fillers maar is goed hoor AndrĂ©, geniet vooral van haar ‘natuurlijke look’

9 likes

ik kwam terug om die te posten idd, thanks @multitool77 echt een feest haar natuurlijke look

2 likes

is volgens mij sarcastisch?

27 likes

Haha ik hoop het, maar er zijn zoveel mannen die oprecht denken dat vrouwen op Instagram een ~natuurlijke schoonheid~ zijn alleen omdat ze de no make-up make-up look hebben gemasterd, en hun lipfillers goed gelukt zijn. :cry: Dus zou me niks verbazen als het echt is.

4 likes

Ik geloof ook meteen dat als dit niet sarcastisch is de poster André heet :biggrin: :cry:

1 like