FF Boulevard #5

Viezerik. En die Anna zwanger van de 7e. Zit je dadelijk met al je kinderen en je man in de gevangenis.

5 likes

Maar echt. Deze mensen zijn volledig van het padje af.

4 likes

Huh hoezo met z’n vrouw en kinderen erbij? Hij is toch de viezerik? Of bedoel je medeplichtig

Hahaha ik zag ze al zitten in een veel te kleine cel én nog een celgenoot erbij. Terror

2 likes

Nee hij in de gevangenis en zij alleen! Wat @Molotov zegt

1 like

In 2015 heeft Anna’s broer al aangegeven dat hij haar op zal vangen als ze Josh verlaat, maar dat aanbod sloeg ze af. Is ook alweer een paar kinderen geleden :disappointed_relieved:

3 likes

Dat zou nĂłg erger zijn :rofl:

2 likes

Tja de vraag is of ze er zelf gelukkig mee zijn. In de serie lijkt altijd van wel. Maar jaa

2 likes

Gelukkig heeft ie z’n eigen offspring wel goed onder controle
:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like
  1. Are pants ever acceptable?

Hahahahha ik lach me rot. De helft van de vragen zijn ook al zo sturend gesteld.

6 likes

Famously dated, wat een heerlijke term

2 likes

Ik volg de Duggars ook al jaaaaren, dit is echt de derde keer dat Josh negatief in het nieuws komt. Hij heeft zijn zusjes misbruikt en kort daarna kwam na een datalek uit dat hij een profiel had op Ashley Madison. En nu dit. Echt triest voor die zussen bij wie alles misschien weer opgerakeld wordt nu. En voor z’n vrouw die eigenlijk “gevangen” zit in dit huwelijk.

7 likes

In de bioscoop dan nog.

2 likes

Hij is zo erg dat je hoopt dat het op een gegeven moment grappig wordt dat hij zo slecht is, maar zelfs daar is hij te slecht voor.
Beter kijk je Hustlers

6 likes

Ik vind mijzelf hardop lachend op de bank om dat stuk ellende van een Hazes jr. Zo kan je toch niet zijn, mensen. Zo kan je toch niet zijn :joy::joy:

Volgens mij knaagt z’n geweten behoorlijk aan 'm, anders hoefde hij zich op z’n insta niet zo hard te bewijzen. Alsof hij zichzelf nog moest overtuigen van zijn nieuwe relatie.

En al die BN’ers weer reageren en hartjes. Het is maar insta, maar als mijn vrienden zo dom zouden zijn om al hun stommiteiten op sociale media te plempen, ga ik echt niet voor hen juichen. Wat zegt dat over je eigen principes?:put_litter_in_its_place:

8 likes

Vind t zo zielig voor Anna. Trapped in dit huwelijk en al die kinderen en ook nog zwanger. Echt pfff hoe komt ze er ooit uit.

Ik volg op reddit duggarssnark
 ze zijn naar mijn mening soms te hard maar er wordt we goed teruggefloten.
T gaat ook vaak over die Jill en Jinger. Dat bv Jinger ongelukkig zou zijn in t huwelijk met Jeremy.
En over inderdaad de laatste die nu getrouwd is. Dan zie je trouwfoto’s en zegt iemand: dit hadden beter promfoto’s geweest

7 likes

En, wat denken jullie, verschijnt Beau vanavond op TV?

2 likes

Bill gates en Melinda gaan scheiden. Ik kreeg daar gewoon een push bericht van.

11 likes

Hij zit nu natuurlijk in heel veel vrouwen
 :syringe:

31 likes

Oeh ben benieuwd of Melinda een grotere settlement krijgt dan de ex van Jeff Bezos.

9 likes