Viezerik. En die Anna zwanger van de 7e. Zit je dadelijk met al je kinderen en je man in de gevangenis.
Maar echt. Deze mensen zijn volledig van het padje af.
Huh hoezo met zân vrouw en kinderen erbij? Hij is toch de viezerik? Of bedoel je medeplichtig
Hahaha ik zag ze al zitten in een veel te kleine cel én nog een celgenoot erbij. Terror
In 2015 heeft Annaâs broer al aangegeven dat hij haar op zal vangen als ze Josh verlaat, maar dat aanbod sloeg ze af. Is ook alweer een paar kinderen geleden
Dat zou nĂłg erger zijn
Tja de vraag is of ze er zelf gelukkig mee zijn. In de serie lijkt altijd van wel. Maar jaa
Gelukkig heeft ie zân eigen offspring wel goed onder controleâŠ
- Are pants ever acceptable?
Hahahahha ik lach me rot. De helft van de vragen zijn ook al zo sturend gesteld.
Famously dated, wat een heerlijke term
Ik volg de Duggars ook al jaaaaren, dit is echt de derde keer dat Josh negatief in het nieuws komt. Hij heeft zijn zusjes misbruikt en kort daarna kwam na een datalek uit dat hij een profiel had op Ashley Madison. En nu dit. Echt triest voor die zussen bij wie alles misschien weer opgerakeld wordt nu. En voor zân vrouw die eigenlijk âgevangenâ zit in dit huwelijk.
In de bioscoop dan nog.
Hij is zo erg dat je hoopt dat het op een gegeven moment grappig wordt dat hij zo slecht is, maar zelfs daar is hij te slecht voor.
Beter kijk je Hustlers
Ik vind mijzelf hardop lachend op de bank om dat stuk ellende van een Hazes jr. Zo kan je toch niet zijn, mensen. Zo kan je toch niet zijn
Volgens mij knaagt zân geweten behoorlijk aan 'm, anders hoefde hij zich op zân insta niet zo hard te bewijzen. Alsof hij zichzelf nog moest overtuigen van zijn nieuwe relatie.
En al die BNâers weer reageren en hartjes. Het is maar insta, maar als mijn vrienden zo dom zouden zijn om al hun stommiteiten op sociale media te plempen, ga ik echt niet voor hen juichen. Wat zegt dat over je eigen principes?
Vind t zo zielig voor Anna. Trapped in dit huwelijk en al die kinderen en ook nog zwanger. Echt pfff hoe komt ze er ooit uit.
Ik volg op reddit duggarssnark⊠ze zijn naar mijn mening soms te hard maar er wordt we goed teruggefloten.
T gaat ook vaak over die Jill en Jinger. Dat bv Jinger ongelukkig zou zijn in t huwelijk met Jeremy.
En over inderdaad de laatste die nu getrouwd is. Dan zie je trouwfotoâs en zegt iemand: dit hadden beter promfotoâs geweestâŠ
En, wat denken jullie, verschijnt Beau vanavond op TV?
Bill gates en Melinda gaan scheiden. Ik kreeg daar gewoon een push bericht van.
Hij zit nu natuurlijk in heel veel vrouwenâŠ
Oeh ben benieuwd of Melinda een grotere settlement krijgt dan de ex van Jeff Bezos.