Moet je voor de grap eens op hun Wikipedia pagina kijken, de laatste jaren vliegen de kleinkinderen hen om de oren. Zijn al zoveel kinderen getrouwd nu en ze krijgen bijna allemaal 1 kind per jaar
Wat is het toch een goorlap⦠ik had vanmorgen al gelezen dat hij gearresteerd was, maar op Tumblr (ja ik volg fundie tumblr, erg leuk voor wie nog een hobby zoekt!) was de speculatie dat het iets met fraude of belastingontduiking te maken had, niet met zoiets. Arme kinderen
Goed verhaal
Dat komt omdat ze, geen grap, niet eens mogen zoenen voordat ze verloofd zijn. Ze houden het courtship dus zo kort mogelijk want dan kunnen ze van bil.
Die Jim Bob is net zo gestoord. Hij wist precies wat zijn zoon was toen hij zusjes misbruikte.
En dan maar hopen dat je goed bij elkaar past voor de lange termijn. O nee dat maakt niet uit want je moet het er maar mee doen en gelukkig is je rol al vastgelegd
Nee joh kan jou het schelen of je wel echt bij elkaar past, als je maar altijd joyfully available bent komt het vast goedā¦
Viezerik. En die Anna zwanger van de 7e. Zit je dadelijk met al je kinderen en je man in de gevangenis.
Maar echt. Deze mensen zijn volledig van het padje af.
Huh hoezo met zān vrouw en kinderen erbij? Hij is toch de viezerik? Of bedoel je medeplichtig
Hahaha ik zag ze al zitten in een veel te kleine cel Ʃn nog een celgenoot erbij. Terror
In 2015 heeft Annaās broer al aangegeven dat hij haar op zal vangen als ze Josh verlaat, maar dat aanbod sloeg ze af. Is ook alweer een paar kinderen geleden
Dat zou nóg erger zijn
Tja de vraag is of ze er zelf gelukkig mee zijn. In de serie lijkt altijd van wel. Maar jaa
Gelukkig heeft ie zān eigen offspring wel goed onder controleā¦
- Are pants ever acceptable?
Hahahahha ik lach me rot. De helft van de vragen zijn ook al zo sturend gesteld.
Famously dated, wat een heerlijke term
Ik volg de Duggars ook al jaaaaren, dit is echt de derde keer dat Josh negatief in het nieuws komt. Hij heeft zijn zusjes misbruikt en kort daarna kwam na een datalek uit dat hij een profiel had op Ashley Madison. En nu dit. Echt triest voor die zussen bij wie alles misschien weer opgerakeld wordt nu. En voor zān vrouw die eigenlijk āgevangenā zit in dit huwelijk.