Was zeker nog niet privé want ik kon vanmiddag de link die in dit topic gepost was openen! Of bedoel je dat niet
Oh klopt idd, dan is t maar kort privé geweest kon m trouwens nu eerst niet vinden omdat ik op ronnydroelvink zocht
Oh dank je hem ‘m gescreen-saved en ga ‘m delen.
Nou die foto waar ie in die story naar verwijst zie ik niet (meer?) En die story is er ook af, miss is dat langer dan 24u geleden inmiddels(?) Dus zo gek vind ik jouw theorie niet.
Nooit gedacht dat ik het ooit eens zou zijn met Donny Roelvink.
Haha edit: zie dat @propje hetzelfde zegt
Oh interessant, de Instagram-account Talk Purity to me had hier ook een post aan gewijd, dat ging hier ook kort op in.
Thanks, interessant account. Ik zei eerst nog dat ik de 'family values" van de Duggars wel mooi vond maar nu ik er meer over lees en hoor besef ik pas hoeveel dingen echt niet oké zijn in hun cultuur.
Ik vind sowieso dat eindeloze doorfokken van die familie al behoorlijk gestoord.
Wow, zo leuk! Het moment is dus aangebroken dat al m’n idolen uit m’n tienertijd kindjes krijgen haha
Nou dan voel ik me extra oud als dit idolen uit je tienertijd waren
Haha oeps, ik ben ook één van de jongsten hier, vandaar
Altijd Zayhn erbij betrekken als er iets over haar geplaatst wordt.
Jeetje wat een slechte foto van hem. Hij lijkt wel tachtig. Of komt dat door de bewerking?
Ziet ie er nog goed uit voor een 80 jarige. Zou menig oudje op mijn werk jaloers op zijn
Ik vraag me af waarom Ben? De gast die je een paar dagen voor je ging trouwen dumpte? Geen andere schouder waarop je kan uithuilen?
Missch voelt hij voor haar als the One that got away. Er werd weleens gezegd dat voornamelijk zijn vrienden/kennissen haar heel zwart hadden gemaakt en niet serieus namen.
Missh is hij eventjes haar rebound vanuit de leuke tijden van vroeger, soms is het wel leuk om met mensen van vroegah te connecten als je je niet zo okay voelt? Ik neem dit veels te serieus merk ik
Ze hebben beiden ook toegegeven dat ze niet alleen kunnen zijn. Kan je evengoed met een bekende spelen