FF Boulevard #5

Haha, zo snel gaat een veroordeling niet hoor :sweat_smile:
Dit was alleen de zitting om te bepalen of zijn voorarrest verlengd wordt. Niet dus.
Hij mag het proces in vrijheid afwachten.

4 likes

Sorry, niet gelezen.
Dit dus :sweat_smile:

1 like

https://www.instagram.com/p/COhtCvVh_VR/?igshid=xcy4i9aykbir

Nooit gedacht het ooit zo eens te zijn met Donny Roelvink :sweat_smile:

16 likes

Het is Donny, maar geeft niet :smiley: helemaal met je eens haha.

1 like

Haha ja die bedoelde ik

1 like

Pfoeh met dit soort reacties die ertussen staan :sob: pff die wappers zijn echt nog schadelijker voor mijn gezondheid dan die hele pandemie lol, wil niet weten hoe m’n bloeddruk ervoor staat.

3 likes

Oke nog 1 over de Duggars. Ik kwam een interessante podcast tegen die over hun specifieke tak van christendom gaat, The Modesty Files. Geeft een heel goed inkijkje in hoe zij met misbruik omgaan en waarom Anna niet weg is gegaan en ws ook niet weg zal gaan. Word gemaakt met ex-leden van die kerk.

Ik wil er wel even heel duidelijk bij zeggen dat
dit specifieke geloofssysteem verre van respresentatief is voor hoe christenen denken en dat zelf de meest orthodoxe christenen in NL niet zo zijn :sweat_smile:

9 likes

Maar zoveeeel reacties van mensen die het hebben over ‘de echte waarheid’ en ‘we zijn bijna op het punt van toen’. Echt we mogen wel op basisschoolreisje naar SyriĂ« ofzo tegenwoordig voor een beetje awareness

23 likes

T was een filmpje

Hij zei dat ie eigenlijk niks wilde zeggen, maar dat hij tijdens de dodenherdenking een filmpje had gemaakt en mensen had opgeroepen 2 minuten stil te zijn en stil te staan bij de oorlog en onze vrijheid nu. En daar kreeg ie heel veel reacties op van “maar we zijn niet vrij en het is allemaal net als de oorlog” en daar was ie heel boos op. Want hij kan gewoon doen wat ie wil min een paar dingen en soms moet je een mondkapje op, maar dat mag je noot vergelijken met de oorlog. Schaam je, denk aan je opa’s/oma’s wat die hebben meegemaakt en hoe durf je die vergelijking te maken.

59 likes

Wat jammer dat het filmpje weg is, had ‘m graag gedeeld op insta.

3 likes

Fawry deelt hem nog!

1 like

Ga deze podcast zeker even opzoeken, bedankt voor het delen. Houdt deze stroming ook verband met de amish? Weet jij dat toevallig? Vind sommige dingen best overeenkomen, maar wellicht is dat gewoon toeval.

2 likes

Was zeker nog niet privé want ik kon vanmiddag de link die in dit topic gepost was openen! Of bedoel je dat niet

Oh klopt idd, dan is t maar kort privé geweest :sweat_smile: kon m trouwens nu eerst niet vinden omdat ik op ronnydroelvink zocht :confused:

32 likes

Oh dank je hem ‘m gescreen-saved en ga ‘m delen.

Nou die foto waar ie in die story naar verwijst zie ik niet (meer?) En die story is er ook af, miss is dat langer dan 24u geleden inmiddels(?) Dus zo gek vind ik jouw theorie niet.

Nooit gedacht dat ik het ooit eens zou zijn met Donny Roelvink. :fire:

Haha edit: zie dat @propje hetzelfde zegt :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh interessant, de Instagram-account Talk Purity to me had hier ook een post aan gewijd, dat ging hier ook kort op in.

1 like

Thanks, interessant account. Ik zei eerst nog dat ik de 'family values" van de Duggars wel mooi vond maar nu ik er meer over lees en hoor besef ik pas hoeveel dingen echt niet oké zijn in hun cultuur.

1 like

Ik vind sowieso dat eindeloze doorfokken van die familie al behoorlijk gestoord.

6 likes