FF Boulevard #5

Wow, zo leuk! Het moment is dus aangebroken dat al m’n idolen uit m’n tienertijd kindjes krijgen haha

2 likes

Nou dan voel ik me extra oud als dit idolen uit je tienertijd waren :cry:

66 likes

Haha oeps, ik ben ook één van de jongsten hier, vandaar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Altijd Zayhn erbij betrekken als er iets over haar geplaatst wordt.

Nog meer babynieuws.

23 likes

Jeetje wat een slechte foto van hem. Hij lijkt wel tachtig. Of komt dat door de bewerking?

11 likes

Slechte foto denk ik. :sweat_smile:

8 likes

Ziet ie er nog goed uit voor een 80 jarige. Zou menig oudje op mijn werk jaloers op zijn

6 likes

Ohhhh Jennifer Lopez, Ben Affleck 'Spent Several Days' in Montana: Source | PEOPLE.com

7 likes

Ik vraag me af waarom Ben? De gast die je een paar dagen voor je ging trouwen dumpte? Geen andere schouder waarop je kan uithuilen?

7 likes

Missch voelt hij voor haar als the One that got away. Er werd weleens gezegd dat voornamelijk zijn vrienden/kennissen haar heel zwart hadden gemaakt en niet serieus namen.
Missh is hij eventjes haar rebound vanuit de leuke tijden van vroeger, soms is het wel leuk om met mensen van vroegah te connecten als je je niet zo okay voelt? Ik neem dit veels te serieus merk ik

2 likes

Ze hebben beiden ook toegegeven dat ze niet alleen kunnen zijn. Kan je evengoed met een bekende spelen :joy:

8 likes

Oh man ik ben hier helemaal klaar voor! Voor wie nog niet in de stemming is:

21 likes

Ja idd de reacties onder het artikel op insta zijn ook niet mals, dat ze niet alleen kunnen zijn etc

1 like

Ik vind dit zoooo’n leuk stel

3 likes

Ja ik vind hem ook maar constant heel onzeker om zich heen kijken, constant bevestiging zoeken etc

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Je moet wel je paspoort inscannen om een account aan te maken dus zo anoniem is het niet

Onlyfans weet je naam dan, die betalen je, maar je fans toch niet?

2 likes

Uhm, de fans betalen het letterlijk. Daarom heet het OnlyFans.
De “fans” betalen voor de content.

1 like