Goh je verwacht het niet he
!!1!ware liefduh!1!
Ja dacht ik ook haha
Wowzer, wel duidelijk de look waar ze voor ging!
Geen Nederlands nieuws maar het ging hier volgens mij wel eens over de shit die Ellen gedaan heeft bij gasten, dus fijn om te zien dat dat niet lang meer doorgaat.
Dat werd tijd. Er keek volgens mij toch geen hond meer naar en heel veel celebs gingen zichzelf toch niet meer promoten bij haar.
Ergens vind ik het dan wel weer zuur dat ze stopt omdat dat simpelweg al een paar jaar in de planning stond, en niet omdat ze toegeeft dat ze gewoon veel fouten heeft gemaakt en beter kan stoppen.
Ik verwacht weer snel een nieuwe plaat
Jaa Marco is zon slachtoffer van zn eigen daden.
Tja, de deur moet op een kier blijven staan toch.
Dit vind ik ook zoān ontzettend zeikwijf, sorry voor de hordes fans die ongetwijfeld ook hier aanwezig zijn maar pffff.
Haha in het songfestivaltopic klaagden we ook al over haar. Maar blijkbaar hebben haar uitspraken wel geloond dan
Oh dit ga ik nu even teruglezen 
Pffffff deze vrouw. Ik ging gisteren op Twitter even kijken wat er gezegd werd nav College Tour want had zin in medestanders in mān frustratie maar iedereen was enkel LOVEND. Zo niet waar ik naar op zoek was. 
Die vrouw heeft echt issues. Snap niet dat ze altijd zo veel aandacht krijgt. Beetje het Samantha Barbie effect.
Ik volg haar op Instagram en al die dingen die ze in haar stories zet⦠Echt elke avond keiharde muziek en feestjes met meerdere mensen. Heb echt medelijden met haar buren als ik dat steeds voorbij zie komen.
Belediging van een ambtenaar in functie is gewoon een misdrijf hoor, heeft niets met een fragiel ego te maken
In haar stories nu zie je ook dat ze de schuttingdeur keihard dichtsloeg in het gezicht van de agenten. Echt wel asociaalā¦
Maar als je (algemeen, niet jij per se) zelf last hebt van keiharde herrie wil je toch ook dat de politie er is om je te helpen als de buren zelf niet stoppen? Ze zijn er niet alleen om boeven te vangen.