Ja maar onlyfans faciliteert dat en heeft daarom een kopie van een id nodig toch?
Denk dat ze bedoelt dat OnlyFans je naam weet omdat die je uitbetalen. De “fans” weten dan je naam niet toch?
Maar kan je geen account met een spannende nickname nemen?
Stel je hebt een oerhollandse naam dan wil je toch liever onder je alter ego Panter poes posten dan Bep de jong.
Ex-GTST Ferry uit Drachten is Ferdinand Diego op Onlyfans
Ferry doedelzak was leuker geweest maar ik denk dat diego wel meer mensen trekt.
Hehehehehehe. (gifje lukt niet)
Thanks.
Pff ik vind Nikkie Plessen die haar verjaardag viert toch wel zo irritant. Even serieus voor hoeveel mensen (op kantoor?!) ligt daar voedsel op tafel en ten tweede waarom laat je de McDo koud worden?! Dat is toch niet meer te nassen dan
Niet echt victim blaming maar meer ‘je doet het zelf ook dus je mag niet zeuren’. Heb t verder niet gezien maar lekkere psych dan zeg
Ik vond de psych in andere stukjes ook al een beetje vreemd hoor. Dat het niet meer uit maakte wat ferry zei, want ze had haar mening al gevormd.
mag inderdaad hopen dat ze die doos nuggets daarna razendsnel dicht heeft gedaan zeg
& lekker coronaproof allemaal in dezelfde nuggetbak graaien
en laat me niet beginnen over die frietjes die zienderogen kouder en viezer worden
Maar het is ook niet om te nassen. Het is voor de foto.
“Kijk mij een normale meid zijn en gewoon friet eten”
Oh meit wie houd je voor de gek
Ze deed dit geloof ik vorig jaar ook, en toen ze de lunch bij Dragons Den (?) moest verzorgen ook. Weet niet waarom ik dit weet hahaha. Ik denk omdat het me gewoon opviel en ik het leuker vond dan een of ander duur fancy restaurant. Al moet je dit inderdaad wel heel snel gaan opeten haha
Hahaha, wat een fantastisch account is dit!
Komt vast door die geweldige hit die hij voor haar heeft geschreven