Ohh deze mensen leven echt voor Instagram hè. Ik vind dat zoiets sneus hebben, vooral op hun leeftijd. Doe lekker wat je wil en kom weer bij elkaar (of niet), maar die Marco ook, altijd alles op Insta 
Nou kan iedereen en zijn moeder weer allemaal 

achterlaten 
*roddeltopic
Lees net dat FunX Lil Kleine niet meer gaat draaien en dat ze in gesprek willen, geen idee met wie, over de zaak!
Ben benieuwd of er nog meer zullen volgen…
Zo jong, wat ontzettend verdrietig.
Goh Lifeofyvonne ontpopt zich als de nieuwe Fawrynotsawry op haar insta stories 
Topnotch was er bij Bilal als de kippen bij maar houden nu hun kaken stevig op elkaar.
Go FunX! Ik hoorde gisteren ook dat ze aandacht besteedden aan black lives matter (je kon appen over je ervaringen het afgelopen jaar). Goed bezig.
Ah, lekker bezig ja! Volgens mij zijn ze ook het eerste radiozender die Lil Kleine niet meer draaien. Hopelijk volgen er meer
Zo cringe dat yvonne steeds watermerken over haar foto’s plaatst hahahah
Hahahah, jemig alsof ze die foto’s zelf heeft gemaakt
Ik ben zo dom geweest om comments op Facebook te lezen op een artikel over Lil Kleine en zijn vriendin. En hoe die vriendin zo wordt uitgekotst. “Ze zal wel blijven voor het geld” blabla. Ik wil zo graag reageren dat mensen gewoon niet weten hoe het is om slachtoffer vanhuiselijk geweld te zijn. De angst, de schaamte, de lovebombing van een abuser na het feit waardoor je dieper en dieper in het web raakt. En ik snap dat niet iedereen dat weet of begrijpt maar dat we anno 2021 nog zo reageren op slachtoffers…walgelijk
Die poll ook echt van Yvonne: doet zijn vriendin het voor de fame of is ze echt zielig (althans zo komt die poll op mij over).
Wordt er plaatsvervangend boos van, hoe kan het dat dus kennelijk zo veel mensen denken dat zij die engerd niet verlaat enkel om de €€ (?)
Pfff… Het is niet makkelijk om voor slachtoffers van huiselijk geweld weg te stappen…
kutwijf
Jaimy?
Jaimie?
Jamie?

Jaime?