FF Boulevard #5

Hahaha ik moet hier zo om lachen: ‘EXCLUSIEF: Marco en Leontine smoorverliefd op Ibiza’ De twee proberen hun oude liefde weer aan te wakkeren. Dat lijkt goed te lukken! Ze zijn samen gespot en de vonken spatten ervan af…

De beelden: Marco die koffers uit de achterbak van de auto haalt.

46 likes

HAHA ja en Leontien die alleen maar naar haar telefoon kijkt. Vonken spatten er idd vanaf

9 likes

Wat ik me trouwens afvraag over Koen. Hij had laatst (volgens mij december ofzo) een boek uitgebracht en aangekondigd dat hij in rehab zou gaan in januari. Maar volgens mij is hij nooit gegaan uiteindelijk? Want hij post al die maanden gewoon nog over allerlei dingen die hij aan het doen is.

4 likes

Had dat niet te maken met corona oid? Hij is wel volledig gestopt met alcohol drinken geloof ik

Oh echt? Wat goed! Ja zou best kunnen dat het zoiets was.

1 like

Wat ik begreep uit de soap van Jaimie was dat rehab indd niet doorging want de kliniek die sloot onverwachts. Hij is vervolgens op eigen kracht gestopt met drugs maar drinkt nog wel een wijntje geloof ik.

Ah ja ik kijk soms die serie waarbij hij met deelnemers van Ex on the Beach de aflevering kijkt en daar drinkt hij de laatste tijd altijd frisdrank of thee, ipv champagne of cava zoals de rest

5 likes

Oh wat goed van hem! In de soap dronk hij nog wel. Heel knap zo op eigen kracht.

6 likes

Huh wat bedoelt zij :sob:

3 likes
1 like

Ik ben het overigens eens met Selma, ik vind het best bijzonder hoe redelijk mild de media over LilKleine is. Als het echt waar is dat hij een vrouw heeft mishandeld in de buurt van een klein kind en drugs heeft in de buurt van een kind dat vind ik dat heel veel redenen om hem te cancellen.

27 likes

Man man man :sweat_smile:

3 likes

Helemaal mee eens! Maar ik denk ook dat je er voor Jaimie en voor het kindje, niet teveel aandacht aan moet besteden eerlijk gezegd. De situatie is echt al heftig en moeilijk genoeg en de media maakt het dan nòg heftiger :broken_heart:. Al vind ik eigenlijk dat we hem maar helemaal moeten negeren, nu, maar ook als er ‘goed’ nieuws is, bv een album oid.

1 like

Het is absoluut niet waar
Maar Jorik biedt z’n excuses aan

30 likes

Maar het is niet dat de wereld hem ineens gaat negeren? Juist als bedrijven zich uitspreken laten ze zien dat ze hier niet achter staan.

Hun verklaring staat toch haaks op wat Koen heeft gezegd? Die deed overkomen alsof er wel van alles gaande was.

29 likes

Dat dacht ik ook al meteen!

2 likes

Maar is dat niet juist het ding in deze situatie? We weten allemaal niet of het waar is en wat er is gebeurd. Waarschijnlijk doen ze er ook alles aan om dat zo te houden. Om het te vergelijken met de situatie met Bilal, dat heeft half Nederland zelf kunnen zien zeg maar. Maar goed, ik vind het alsnog schokkend. Waar rook is, is vuur zou je toch zeggen.

4 likes

7 likes

dat is op de 1e foto bij marco ook al gebeurd zo te zien

49 likes