Vind ik ook supererg. Ik kan niet voor haar spreken maar ik ken de angst en schaamte. Ik dacht ook: ik heb me dit laten gebeuren, dat is zo vernederend. En hoe vernederend is het om te moeten vertellen aan mijn omgeving dat ik me heb laten slaan? En DAN nog eens moeten dealen met dat soort kutreacties. Walgelijk. Zo blijft het voor slachtoffers dus ontzettend moeilijk om naar buiten te treden.
Even heel ander nieuws tussendoor. Ariana Grande is inderdaad getrouwd:
Ik kom niet meer bij om jullie jaimy-j’aime-janny reeks
In mijn beleving heeft Yvonne zelf ook gedeald met partnergeweld, zij is toch samen geweest met Dean Saunders? In dat geval vind ik het helemaal bizar om zo over een ander te oordelen.
Nuttin no go so was echt mijn jam. En nog een ander nummer waarvan ik de titel ben vergeten, maar ik later pas achter kwam dat de tekst extreem problematisch was haha.
OMG wat een figuur was dat ook…
Dat was toch ook ooit the next best thing hier? Heeft die kerel na dat programma ooit nog 1 nummer uitgebracht of ging het daarna puur om de drama?
Vraag me altijd af waarom je aan zoiets meedoet als het vak van muzikant je dus eigenlijk geen fuck boeit.
Omg te leuk
Ik zie ook Rakata 
Ja! Vond dit echt zo lekker klinken maar moest bijna kotsen toen ik die betekenis las.
Jezus dit is toch wel echt…ik luister er naar maar hoe bland kan je 1e single na zo’n wedstrijd zijn?
Precies zo’n Gooische Vrouwen nummertje tijdens een scene waar Cheryl de post uit de brievenbus haalt.
Rakata is nog steeds mn ultieme nummer in de kroeg
Ja het droge is ook nog dat mijn ouders er toen mee kwamen. Die hebben paar jaar in Jamaica gewoond en zeiden ineens: chi chi man? En toen ging ik googelen. Dubbel uncool. En het is idd echt extreem kut.
Waarom kan ik deze helemaal meezingen hahahaah.
Hehe ik heb nog ergens een vage foto met een blauw vlekje wat Jive Jones op de TMF Awards moet voorstellen. Ik had speciaal voor de gelegenheid een wegwerkcamera aangeschaft. Marco en Sita zongen toen ook hun duet. Oh de nostalgie…
Ik associeer dit forever met Zumba
I, woke up late, fell out of bed, missed the bus to high school hell, mom’s painting her nails, reading a magazi-hine 
Ik vind het echt heftig hoe ik soms halverwege een film pas ontdek dat ik die al weleens heb gezien terwijl dit soort shit noooit meer uit mijn geheugen verdwijnt? 
Volgens mij kan @Nysmn het nummer van Ben Saunders helemaal meezingen en jij het nummer van Jive Jones 
Oh ik bedoelde idd Jive! Ook hier werkt mijn hoofd dus weer niet mee 
Ben was denk ik net weer iets te laat voor mij… daar ken ik 0 nummers van geloof ik
ahhhh ik zit op zijn fb te kijken en:
Hey everyone! It’s Jive Jones himself. This is my official fan page run by myself & friend Jacob Kosarko. He helped me set this up. “Like” this page & we’ll keep you updated on shows & new album info! SHHHHHHHH!!!
315 people follow this
en dan vol anticipatie in 2018:
Jive Jones
Who wants to hear the new music ?
Music only!
???
en dan:
-
[Brett Poremba]
Where’s the new tunes jive? -
[Brett Poremba]
Still waiting Jive!! -