Waaarom moet Samantha Steenwijk opeens overal bij zijn. Lijkt wel de nieuwe Chantal Janzen.
Wat heeft Gordon met een kinder groep?
Maar Gertje zit hier dus niet bij? Nu vind ik het al helemaal ongeloofwaardig dat de jury mede invloed heeft op de samenstelling!
Nah vooral Gordon vind ik echt een slechte keus. Hij heeft zo vaak lullige dingen gezegd over kandidaten bij audities. Hij is heel onsympathiek en daarnaast heeft hij ook niet echt een reputatie die ik vind passen bij een kindergroep en het is ook niet dan zijn loopbaan het toch nog rechtvaardigt ofzo
Nee echt een slechte keus. Zou bijna een petitie starten.
Hij zal wel onder contract staan ergens en daarom af en toe een klus moeten krijgen ofzo
Lijkt alsof er gewoon niemand beschikbaar was en ze daarom voor Samantha en Gordon zijn gegaan. Dit kan toch nooit eerste keus zijn voor zo programma?!
Edit: überhaupt als keus š„²
Wow, is zij pas 35 
Doe je niet meer mee? 
Anders: succes met Gordon
Was Gordon trouwens niet voor de 10e keer gestopt met in de spotlight staan?
Ik vermoed dat Gordon nog wat uurtjes over had uit zān contract en hier daarom op is gezet
Kan bijna niet anders, wat een mismatch. Ik mis ook echt de jeugdigheid, allemaal oudjes. Ook al is Samantha maar 35, dat geloof je toch niet
Kan K2 niet het beste zelf bepalen wie K3 gaat vormen?
Ik zou in de jury bijv een musicalster doen! Zit niet in de business dus kan er geen noemen, maar die kunnen zingen en dansen en zijn gewend aan kinderen als publiek.
Misschien Kim-Lian van der Meij? Die heeft ook veel dingen voor kinderen gepresenteerd dacht ik.
Maar echt iedereen is beter dan Gordon! Echt medelijden met de deelnemers. En Samantha Steenwijk snap ik ook echt niet. Waarom moet zij ineens in elk tv-programma.
Jaa jouw suggestie en die van @Rockabye vind ik echt al tien keer beter.
Zullen we serieus een petitie starten 
Bij Wesley Sneijder moet ik altijd denken aan dat fragment waarbij RenƩ van der Gijp zei dat Wesley de stoel uit zijn Hummer had gehaald en altijd achter het stuur staat 
Ik wilde dus wel kijken naar k2 zoekt k3 maar god ik word me toch een potje vermoeid van die Samantha die in ALLES opduikt, ga weg
Ik heb nog liever Gordon dan Maan
maar dat ligt misschien aan mij. Romy Monteiro zou inderdaad wel een goede zijn geweest en Ali-B ook.
Ik zag in de instastories van fawry dat dit ook alweer ontkracht werd. Sneijder zou lil kleine ook opgehaald hebben toen die weer vrij kwam
Waarom boos doen over iets waarvan je duidelijk totaal niet op de hoogte bent of volgt?
Ja super grappig, lekker op tv lachen om iemands uiterlijke kenmerken waar hij niks aan kan doen
(misschien ben ik hier wel te zuur voor ofzo)
Wat me nog het meest verbaast, die Samantha Steenwijk (dacht overigens eerst dat het Barbie Samantha was) komt uit Voorburg. Ze heeft echt zoān hoofd van een Noord-Hollandse met al dat blonde haar overal.
Weten jullie wat Samantha Steenwijk kost? (Bron, derde vraag op google)
3975ā¬
Hahha
Het lijkt me heel fijn als Samantha mijn plee een uur lang komt poetsen voor 3750 euro. Hoeft ze niet te zingen