Jaja we hebben nog meer ontvolgingen
Ja hij was in Barcelona, oranje gebied dus zelfs
In een ander artikel stond dat hij ze is gaan ontvolgen nav de finale van kuwtk. Daarin is Kim eerlijker geweest over de reden vd scheiding
Op insta stond weer dat hij dit heeft gedaan nav hun felicitaties (hij was jarig afgelopen week)
Allemaal vage redenen overigens
Heeft iemand hier de finale gekeken? Waren Scott en Kourtney nou al die tijd serieus over een evt doorstart of was dat een verhaal lijn?
Ik kijk het niet maar ben wel nieuwsgierig: wat zei Kim over de scheiding?
Aah dat verklaart ook de “toevallige” foto’s van hem en Irina Shayek met zn tweeen op vakantie 
@Scorpiovibes Denk dat het gedeeltelijk opzettelijk was ofzo. Kourt heeft al een tijdje met Travis Barker en Scott heeft ook weer nieuwe relatie.
Net als Julia mekkes (oké wel influencer) die nu een weekendje Parijs is en zei “Parijs is echt een aanrader, het is zo lekker rustig overal, zou het echt aanraden om nu naar Parijs te gaan” ja duh dat het rustig is, we zitten nog steeds in een pandemie en Frankrijk is nog steeds helemaal oranje?? En geloof niet dat zij 10 dagen in thuis quarantaine gaat hierna
Nee natuurlijk niet. Zij is op korte termijn weer in de zittingszaal te bewonderen
Dat ze zich na haar 40ste verjaardag realiseerde dat ze niet echt gelukkig is met de relatie zoals die nu is. Kanye woont in Wyoming en zij in LA en ze kunnen beter met elkaar opschieten als ze niet samenwonen, maar ze wil een relatie met iemand met wie ze meer gemeen heeft en dingen kan doen als samen sporten, tv serie kijken etc. Ze zegt dat ze alle grote, extravagante dingen in het leven heeft, maar de kleine geluksmomenten (in een relatie) mist.
Ik vind haar voor iemand met zo’n stel hersens/beroep altijd heel naïef overkomen. Haar hele leven draait binnen een paar weken om haar nieuwe vriend, en als hij haar als verrassing meeneemt naar Parijs dan moet iedereen daar maar heen want zooo lekker rustig en je hebt alleen een PCR-test nodig. Ohja, en van Frankrijk mag het! Maar dat het vanuit Nederland eigenlijk niet mag en je daarna in quarantaine moet, één van de redenen waarom het zo rustig is, dat verzwijgt ze maar even.
En inderdaad, binnen de kortste keren staat mevrouw weer een verdachte bij en ziet ze weet ik het hoeveel mensen. Het gaat hier nu juist zo goed met de cijfers, waarom dan perse naar oranje gebied toe moeten? En dat dan ook nog delen en aanraden aan je 150.000 volgers.
Hoe kut/onverantwoordelijk ook als je dan piket hebt.
Tjaa… ik kan mij zelf inmiddels niet meer heel druk maken om dit soort dingen, maar ik vind het van haar vooral heel dom. Ze is ‘bekend’ en verschijnt met regelmaat voor de rechter/ officier. Het is in mijn ogen vooral genant voor haar.
Ja nu gaat Scott niet echt relaties aan die heel duurzaam lijken. En ook raar, vorige keer: met een goeie vriendin van Kylie (Sophia) en nu met de dochter van Lisa R., vriendin van Kris (Amelia). Leeftijdsverschil beide keren: 15-20 jr
Vond het opvallend dat Kourtney, die normaliter roept dat ze nooooit meer terug wil naar Scott en altijd heel koeltjes deed tegen hem;
Nu zei van: “we zijn al jaren in gesprek wat de voorwaarden zijn voor evt terugkeer. Hij kent mijn wensen maar hij werkt er nooit echt aan” okay
ja als ik heel eerlijk ben, Kourt en Scott hun relatie was ook best wel apart. Je weet nooit 100% natuurlijk wat er speelt maar de dingen die je zag (Oke natuurlijk is daar ook een groot gedeelte scripted) maar toch. beetje rare vibes
Dave Roelvink is haar ex toch? Zegt genoeg (vlg mij kregen ze iets na dat wraak filmpje)
Als ik op zo’n manier toegesproken zou worden en niet aan de voorwaarden zou 'voldoen" zou ik niet terug willen. Dan ben je blijkbaar volgens de eiser niet ‘goed genoeg’ voor diegene en dan houdt t op. Hallo waar is de liefde? Het lijkt wel een zakelijk contract met voorwaarden.
Wat is de laatste roddel van lil kleine en jaimie? Ik begreep het niet helemaal… was het dat ze niet samen op ibiza zijn maar jaimie in nl dus weer iets mis in de relatie? En lio (zoon) met lil kleine?
Oh geweldige tiktok dit
iemand die nadoet hoe Emily Ratjanogwat haar baby gebruikt als accessoire.
Ja gaat volgens mij om zijn terugval (meerdere malen) naar drugsgebruik en weigering dat aan te pakken in rehab/therapie. Ze praten heel bedekt maar vlg mij in die hoek (aldus kuwtk Reddit, moest toch ergens de finale na-beschouwen)
Haha dat muziekje ook✨