Nee, ik las dat ze ong 60-70 pagina’s ervan had geschreven…
Ik heb nog geen minuut Love Island gezien in mijn leven, maar ken nu wel alle hoofdrolspelers door dat Juicechannel. Shit dat is verslavend!
Helaas loop je dan wel een paar seizoenen achter haha
. Tenminste, ik heb niks voorbij zien komen over mensen van het huidige seizoen. Maar veel van hun gaat ook over EOTB enzo geloof ik. Dat heb ik nu niet gezien.
Ik schrok echt toen ik het las, zo verdrietig. Wat knap dat ze zoveel boeken nog heeft weten te schrijven afgelopen jaren. Ik ben echt Lucinda fan
Ja dit ook, het is echt knap - een soort kraken van de da vinci code haast
Dat verhaal dat jaimie/y/i stiekem in nl zou zijn omdat zij en koen k. allebei een andere muur van een terras in Amsterdam hadden gepost echt wow
Ben ook vet benieuwd wie die insider is
Hahahaha Juicechannel = Professor Langdon 
De bron zei van niet!!!
Denk dat veel mensen om hen heen, bevriend zijn met haar maar Lilkleine echt niet mogen
#Downfall
Hij gooit echt friet naar zijn kind alsof hij eendjes aan het voeren is.
Ik vond de Nachtroos heel mooi en het Italiaanse meisje!
Ja is toch geinig
Zou dat de persoon zijn die een ticket voor haar heeft geboekt?
Vond dit wel tricky dat ze dat posten, want ik denk oei krijgt zij hier nu niet problemen mee terwijl dat misschien helemaal niet zo is zeg maar.
Och als ik dan dat schattige jochie zie op Instagram hoop ik zo dat hij niets meekrijgt van alle drama. Zo jong en dan overal zijn koppie in de media over zijn ruziënde ouders.
Alles is terug te vinden later, ben ik bang.
De zilverboom vond ik heel mooi en de lavendel tuin. Volgens mij zijn al haar boeken wel fijn om te lezen, de ene pakt je meer dan de andere (ik vond de olijfboom niet zo bijvoorbeeld)
Is dit niet de wereld in geholpen omdat hij haar pinpas heeft afgepakt en haar soms alleen boodschappen geld geeft (bron: juice ig)
Snelle plaatst een story van een feest op een sloep met te veel mensen, ik vind dat zo dom van mensen met zo’n bereik
Gisteren plaatste hij nog iets waarvan het lijkt alsof ie in Frankrijk was? Dat is toch sws geen code geel (dus je moet in quarantaine??) Maargoed BN’ers zijn per definitie immuum voor Corona hè… 🥸
Dat zou iedereen inmiddels toch wel moeten begrijpen!