Ik vind jlo en ben affleck zo leuk samen.
Echt niet?
Je kent de meme niet?
Yay Bennifer 2.0 (of 3.0 als je Jennifer Garner meetelt). Benieuwd of ze weer een sexy videoclip samen gaan opnemen. Hopelijk geen slechte films iig.
Ik zit al klaar voor Gigli 2.0 als Netflix serie
Zij was zoooo gek op hem, dat hele album was loveydovey rond/op Ben
Na die crazy Raya-verhalen over Ben, kan ik alleen maar denken ‘Run, Jennifer, run’…
Love him. Hij speelt Lucifer in The Chilling Adventures of Sabrina. Zijn insta is echt fantastisch.
Ik ben net verliefd op hem geworden.
Waarom? Omdat hij op een dating-app zat?
Chrissy Teigen is een pestkop: https://www.instagram.com/p/CQHebgPNmmr/?utm_medium=copy_link
Bahh dit is ook al de zoveelste toch?
Ik zie dat ze een "excuus"brief heeft geschreven inmiddels trouwens, alleen was deze nog voor het vorige slachtoffer bedoeld.
Ook dat ze al tegen twee mensen gezegd heeft dat ze dood moeten? Dat is echt extreem.
Klopt!
Ik denk dat hij nu pas naar voren durft te komen
Iemand doodwensen kan ik geen ‘pestkop’ noemen. Wat erg.
Wauw wat een verschrikkelijk naar mens is zij… Wel goed dat mensen uiteindelijk toch naar voren durven te komen. Zo zie je maar dat dat soort dingen je uiteindelijk altijd inhalen ondanks dat dat soort mensen zich onaantastbaar voelen.
Geloof er ook helemaal niks van dat zij spijt heeft. Slaat toch nergens op dat je je excuses aanbied aan iemand die je nog steeds geblokkeerd hebt. Allemaal voor de show.
Ik ben waarschijnlijk te pessimistisch maar ik vraag me dit echt af. Dit is nu een geval waarvan het uitkomt, maar bij hoeveel gevallen gebeurt dat niet? Misschien zijn er wel veel meer pestkoppen waarvan het gewoon niet naar buiten komt en die nooit verantwoording hoeven af te leggen.
Dit is nou typisch zo’n iemand waarbij ik me al jaren verbaas waar ze allemaal mee wegkomt. Iemand die nota bene zelf vooraan staat wat betreft de “cancel culture” en bovenop iedereen die iets fout doet zit. Fitties met iedereen via Twitter, al jaren. Echt walgelijk.
Edit: en kennen jullie wel die tweets van haar met seksualiserende opmerkingen over (kleine) kinderen? Man, man.
Rosanna en Niels van Temptation zouden uit elkaar zijn. Einde van een tijdperk!!