FF Boulevard #5

Voor iedere relatiefase een programma

27 likes

Nouja misschien ben ik te optimistisch maar ik denk bij beroemdheden dat het altijd wel uitkomt. Voor het gewone leven inderdaad niet, daar komen nog veel te veel mensen weg met hun nare pestgedrag.

2 likes

Vooral Rosanna zou echt een perfecte kandidaat voor eotb zijn. Dramaqueen to the max, niet te beroerd om te vechten denk ik en niet vies van plastische chirurgie. En Niels zou er ook zo tussenpassen met zijn compleet ingekleurde lijf en sportschoollijf.

5 likes

Die komen wel weer bij elkaar hoor :joy:. Al is 't alleen maar omdat ze SAMEN hun Onlyfans money willen binnenharken.

6 likes

Jaaa ze lijkt me echt een heel naar persoon.
Ik heb ook altijd het idee dat ze iets te graag andere mensen naar beneden haalt om zichzelf dan lekker populair en geliefd te maken op social media.

Nee, dat moet iedereen zelf weten. Hij ging meisjes elders aanschrijven als ze niets met hem wilden. Filmpjes sturen.

Oooooh nee niet zo pusherig Ben!

2 likes

volgens de geruchten zijn kylie en travis weer samen
(of nog steeds?)

ik vind stormi wel echt heel cute

4 likes

Weet niet waar dit het beste past, maar VIVA incl. forum stopt. Levert te weinig op. Laatste print editie verschijnt 20 juli en 2 augustus gaat het forum op leesmodus. Vanaf januari 2022 verdwijnt het volledig.

16 likes

Die geruchten zijn er iedere keer maar volgens mij gebeurt er niks en voornamelijk voor stormi dat ze goed met elkaar omgaan. Maar wie weet!

Ze zijn er zelf over na aan het denken maar Fok schijnen ze de beste optie te vinden :joy:

6 likes

Als de teller van het ledenaantal oploopt, weten we waar ze vandaan komen :sweat_smile:

2 likes

Als het ā€˜Leed dat een relatie heet’-topic volloopt met judgy vrouwen die ā€˜eigen schuld, dikke bult’ adviezen gaan geven dan weten we dat we een VIVA-probleem hebben.

56 likes

Je hoeft je geen zorgen te maken, ze kunnen niet zien dat jij als individu van daar komt

4 likes

Of we gaan vanavond ā€œklussenā€ā€™:unamused: zeg gewoon neuken of iets anders.

34 likes

Manlief/zoonlief :face_vomiting:

15 likes

Kweenie maar zou niet gaan klussen met zoonlief

63 likes

Ik hoop dat ze lekker hun eigen forum maken :unamused:.

2 likes

Mijn God dat werd tijd

1 like

image

9 likes