Geen pinpas? Dat heeft iemand gewoon verzonnen…
Ja ik geloof ook echt niet dat ze geen pinpas heeft, misschien een zonder saldo maar geen pinpas.
Ik bedoel, krijgt niet iedereen die 12 is al een pennyrekening?
Dat geld voor de Vaes lane moet toch ook ergens gestort zijn, mag hopen dat ze slim genoeg is om dat op haar rekening te zetten
Of dat tattoo programma. Kan me niet indenken dat zelf niks heeft. Of al uitgegeven misschien.
Waar zie je dat?
Ik denk dat het niet gaat om ‘slim genoeg zijn’ als je met een manipulatieve partner samen bent. Vind de reacties hierboven ook wel een beetje raar, hoezo kan je je niet voorstellen dat zij geen pinpas heeft?
En het is niet normaal voor iedereen om een pinpas te krijgen op z’n twaalfde… dan moet je al ouders hebben om zo’n rekening voor jou te nemen etc. Dus het getuigt ook niet van suuuper veel inlevingsvermogen 
same, ben echt zo slecht in dit soort dingen altijd
Ik ook 
Wat is deze creepy knipoog
Vriendelijke knipoog?
Volgens mij zijn we de eerste Vivaër tegen het lijf gelopen!
Of misschien ook niet

Wtf ik snap echt geen reet van alles hierboven 
Ik ook niet hoor, you’re not alone
Viva is taking over
@Zemraluani gaf aan dat haar nickname Albanees was. Mijn nickname ook: Gjirokastër (stad) - Wikipedia
Sorry dat ik hierbij dan blijkbaar een emoji gebruikt heb die zeer slecht bij je in de smaak viel.
Ik heb pas sinds enkele maanden een account op FF, en niet super actief. Maar nee, ik kom nu niet van het Viva forum (nog nooit actief geweest daar - volgens mij behoor ik niet helemaal tot de doelgroep daar).
No worries, was maar een grapje. Welkom!!

Iemand van Viva is gevraagd om vanavond bij humberto Tan te gaan zitten praten over het inpact van dat forum 
Wow dan komt er sowieso snel een alternatief. Of maak je een grap?
waarom gaan ze niet naar het forum van De Sims (EA), komt toch bijna niemand en EA betaalt toch er voor.