Ja heb ik in n week tijd bereikt
Wat is jullie excuus?
Ja heb ik in n week tijd bereikt
Wat is jullie excuus?
Ahhw je bent een echte ffer
Jullie hadden ook gewoon ja gewoon wat
Nou ik hoop niet dat ze in dat gedeelte komen hoor. Lijkt me echt verschrikkelijk.
ik kom er niet op
Er zijn er meerdere die sinds kort een nieuwe naam hebben toch? Sommigen herken ik meteen maar @Zemraluaniā¦
Ik ben tegenwoordig
ahhh bingo
Ik realiseer mij nu oprecht pas dat het niet zo heet. Vond het al zo raar aan soort aquarium vol feministen.
Zas!!
Sorry totaal niet relevant dit antwoord. Maar love Wilco
Ja indd helemaal huis uitgezet, ander appartement oo ibiza (waarom blijven ze daar wonen?). Hoe ze t gaat betalen?⦠haha
Snap het nog steeds niet
Geen pinpas? Dat heeft iemand gewoon verzonnenā¦
Ja ik geloof ook echt niet dat ze geen pinpas heeft, misschien een zonder saldo maar geen pinpas.
Ik bedoel, krijgt niet iedereen die 12 is al een pennyrekening?
Dat geld voor de Vaes lane moet toch ook ergens gestort zijn, mag hopen dat ze slim genoeg is om dat op haar rekening te zetten
Of dat tattoo programma. Kan me niet indenken dat zelf niks heeft. Of al uitgegeven misschien.
Waar zie je dat?
Ik denk dat het niet gaat om āslim genoeg zijnā als je met een manipulatieve partner samen bent. Vind de reacties hierboven ook wel een beetje raar, hoezo kan je je niet voorstellen dat zij geen pinpas heeft?
En het is niet normaal voor iedereen om een pinpas te krijgen op zān twaalfde⦠dan moet je al ouders hebben om zoān rekening voor jou te nemen etc. Dus het getuigt ook niet van suuuper veel inlevingsvermogen
same, ben echt zo slecht in dit soort dingen altijd
Ik ook