haha dit forum is al genoemd op viva als vervanging.
welkom allemaal
haha dit forum is al genoemd op viva als vervanging.
welkom allemaal
Tijd om de naam te wijzigen zodat ze ons niet kunnen vinden
Zet daar een link naar deze topic hopelijk blijven ze dan weg.
wacht. iemand noemt het forumfeminarium.nl
veel plezier daar!
Het is gelukkig maar een x genoemt en ze vonden het te klein en te moeilijk.
een forum zonder paginanummers is het geheim
En geen paginas
Misschien kunnen we het nog moeilijker maken en zoals op 1 april de woorden weer automatisch laten veranderen naar veenmol of cavia. Niemand die dan nog wat begrijpt😆
ik vind het ook wel sneu, sommigen zitten er al
20 jaar
Ze hebben wel een veel betere aankondigingspost van het stoppen dan EGF.
Ik hoop dat er iemand is die een fijn nieuw forum voor ze maakt, zoals ook met dit forum is gebeurd!
Ze zouden wel een digitaal musea kunnen openen voor oude fora, waaronder Ellegirl Talk. Viva en Kindertent.
Rip cosmogirl forum
Het probleem met Viva is dat ze around the clock moderatie nodig hebben, omdat die vrouwen elkaar continue afbekken, racistische uitlatingen doen en achterlijke speculaties uiten in de roddel topics.
Alleen het Barbie topic daar is al een goudmijn voor de gemiddelde psychiater.
Hier gebeurt ook heus wel eens wat, maar daar trappen die Miss Etam wikkeljurkhuisvrouwen elkaar 24/7 de grond in.
Dat Viva er niet tien jaar geleden de stekker heeft uitgetrokken vind ik bewonderenswaardig.
Omg echt geen zin in die sfeer en dat wordt met die aantallen ook een hel om topics bij te houden/lezen
Edit ik ben hier pas sinds oktober ofzo maar toch
ik las dat net ja, dat is wel triest. hopelijk vinden ze daar een oplossing voor ja
Jij bent één van ons hoor
Lol mijn eerste reactie was “en wie de fuck ben jij nou weer”
maar heb ff onderzoek gedaan en nu weet ik het
haha ik zei niet dat ik dat forum wil beheren of modereren
ik zag pas dat @Zemraluani de all time meeste likes op dit forum heeft en toen dacht ik HUH die naam heb ik echt nog nooit langs zien komen en ik woon hier praktisch
Nee dat weet ik
Ik bedoel dat het daarom voor hun veel lastiger zal zijn om zelf een forum te bouwen, tenzij ze 50 vrijwilligers vinden om de boel netjes te houden.
Hier was het relatief eenvoudig.