Ik hoorde laatst ook een nummer van die 2 en Rolf had allemaal van die kreten tussendoor als “Mi Amor” “Te Amo”, “Bailar” en weet ik veel allemaal als een soort Ali Express Marc Anthony.
Ik had het hierboven gepost maar wat gek, hij heeft het nog wel op zijn insta staan
Wel volgden er verhalen dat hij ook mensen zou hebben gepest (Leona Lewis) en ontkent hij dat weer.
Hij beweert ook dat de screenshots dat hij vroeger het n-woord zou hebben gezegd, nep zijn. Dat het gesprek met Chrissy nep was, had ik nog niet gezien
blijkbaar was de breuk destijds juist niet definitief, anders waren ze nu niet weer bij elkaar
Hahahah ik ging ff googelen. Hij heet Roelof Wienk Wordt het hele verhaal nog treuriger
Ach ja, hij maakt echt tattamuziek dus dan krijg je idd een soort Action variant
Klopt!
Vind dat ze moeten gaan werken met een quota waar alle omroepen en radio bij betrokken is.
Sorry Rolf; je bent al 2 keer bij 2 praatprogramma’s deze week aangeschoven en je bent ook nog daar en daar wezen zingen, volgende week weer een nieuwe kans.
Beste Marco, je had al 4 keer een update gegeven over je relatie in de laatste 3 weken wij als alle omroepen en bladen samen vinden het wel even genoeg zo.
Beste Samantha, Geachte André JR etc
Quota is een grapje natuurlijk maar er is een
lijst van bn-ers die gewoon te vaak als gast, als ‘expert’, als jurylid, als kandidaat etc in programma’s zitten.
Zegt wel iets over de kwaliteit van het programma als jullie over het weer praten
Ah ik wilde een tiktok filmpje delen van Josylvio… Heerlijke videofucks van gemaakt. Racistische idioot!
Maar het delen lukt niet dus die moet je zelf even zoeken, sorry voor de dooie mus
Hahaha de beste omschrijving van Rolf Sanchez ever
in Limburg zouden we zeggen ‘Marc Anthony in ‘t zoer’
Iemand de post van Lard Vwijk gezien? Of mis het sarcasme in die post?
Wie?
Lijkt me idd een grap, gezien die laatste zinnen. Gewoon voer voor roddelbladen en -fora
Edit denk dat ze de story van Lars Veldwijk bedoelt
Ah toch wel, die heb ik gezien. Denk niet dat dit serieus is iig!
Hahaha ik ken dat nummer van Marco Borsato niet, maar bij de beschrijving van @Hejira was mijn eerste associatie ook gelijk “Una terassa!”
Hallo beschrijving of linkje or it didn’t happen