FF Boulevard #5

Wel handig dat die mensen elkaar even taggen, hoef je niet zo lang te zoeken naar wie die vent is

1 like

Andre daarin tegen zal vast minder blij zijn dat Monique met één van zijn beste vrienden die tevens zijn drummer is gaat. Maar Andre heeft geen recht van spreken na wat hij allemaal geflikt heeft.

Hahahaha

63 likes

En die random toevoeging aan het einde:

‘Eerder nog ging Monique uit de kleren voor een fotoshoot.’

đŸ„Č

11 likes

Sorry maar die foto.

Micky : Omg ik ben jouw grootste fan mag ik met je op de foto.
Motje : Ja hoor.

Roddelblade : Omg relatie

19 likes

Hallo Utopia Nieuws heeft het ook nog gecheckt hĂš

“Wij hebben het even nagevraagd en Monique en Micky blijken het inderdaad erg leuk met elkaar te hebben. Dat betekent dat Monique definitief een punt heeft gezet achter het liefdesverdriet van Andre Hazes.”

“Erg leuk” = relatie ja.

14 likes

Ik heb het ook erg leuk met chocolade, dus dat is dan ook een relatie. :upside_down_face:

22 likes

Hoelang voordat André en Monique weer samen zijn en deze jongen niet meer in een band speelt?

8 likes

Denk iets van 3 maanden. Wat is hij trouwens jong. Iets van 25 jaar. Als buitenstaander zou ik denken zoek iemand die wat ouder is en je misschien wat meer vastigheid kan bieden, maar ja verliefdheid maakt je blind.

5 likes

@Broodrooster Ik dacht dat het een grap was? Althans, dat de juice kanalen dit zomaar zeggen

Dat ie ging trouwen ofzo en dat niemand zich daarmee moest bemoeien. Dat het snel was. Zoiets?

1 like

Was een grap, hij zei in diezelfde post toch dat het van plaatje van internet afkomstig was?

2 likes

Haha ja dat mensen het serieus namen spreekt voor mij boekdelen hoe weinig mensen echt lezen

4 likes

Hoop echt dat dit het begin van het einde is. Maar met hen weet je maar nooit

5 likes

Waar lees je dat?

zo dan, met zulke “vrienden” heb je geen vijanden meer nodig

7 likes

Hella van Mascha Beautygloss was hun bruiloftsplanner toch?

Helaas kan ik het artikel niet lezen.

1 like

Stond Teske ook niet even onder contract bij TN?

Wut :scream:

1 like

Maar Bilal is gelijk zn contract kwijt

Ik praat Bilals shit niet goed maar vind het allemaal zo debiel

3 likes