FF Boulevard #5

Hahah dat snap ik al helemaal niet. Die lion people geloven toch niet in de maatregelen dus dragen ze ook geen mondkapjes?:joy:

1 like

Nee joh leuk toch voor die meid. Als zij fitness nou tof vindt? Ik ga het wel ff kijken, kom ik misschien nog eens van mā€™n luie reet af

2 likes

Wat dan over de ā€œaftermovieā€?

Gewoon een aandachtsgeile meittt die Gaby.

3 likes

Ik zie dat ze er nu met Fabiola naartoe gaat en dat Niels en Rosanna er ook zijn. Verbaast me nou helemaal niets. Wordt vast gezellig daar

2 likes

Ze doet wel eens twijfelachtige zaken en ik heb niet de tekst gescand op de reden van overlijden van de kat, maar ik vind die reacties ook erg overtrokken. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik wat beter bekend ben met taxidermie.

1 like

opgezet :stuck_out_tongue:

7 likes

Hahahahaa, ben je helemaal op onderzoek uitgegaan? :stuck_out_tongue: Ik heb ook nooit beweerd dat ik niet irritant of sneu ben. En het leek alsof je hier expliciet vroeg of het correct was, uit mezelf had ik het nooit gezegd.

8 likes

*verrassend

:grimacing:

31 likes

Silver fox <3

2 likes

@Frenky en @Calypso: natuurlijk weet ik niet of het echt zo is, daar hebben jullie gelijk in. Misschien was het niet handig dat ik dat zo neerzette maar ik heb het gewoon te doen met Jacky ook al ken ik het gezin natuurlijk niet persoonlijk. Zij heeft alles opgegeven voor hem en hem gesteund toen hij nog niet bekend was of nog niet zo groot was in de sportwereld. Natuurlijk plukt zij daar nu ook de vruchten van maar op de een of andere manier werkt het dan zo in mijn hoofd dat zij aan de kant wordt gezet nu ze niet meer nodig is. Ik weet het: het klinkt gek maar dat vind ik gewoon zielig ook al kan het natuurlijk ook andersom zijn

Ons Mies het dr vliegtuig gemist :upside_down_face:

9 likes

Nee, vrienden van mij. Ik stond erbij en keek ernaar. Al zou ik het best zelf ook een keer willen doen. Misschien komt dat nog wel een keer.

Hahahaah is het raar als ik verbaasd ben over het bestaan hiervan? Ik zie nu voor me dat jullie met regenlaarzen aan het bos ingaan, een uil doodschieten en dan onder het genot van een hapje en een drankje die uil met zijn allen gaan leeglepelen.

Edit:
Zo dus
image

17 likes

Thanks voor je uitleg! Ik weet echt niets van deze wereld.

Maar dan alsnog. Zitten jullie met zijn allen rond een tafel vogels leeg te scheppen? Of hoe gaat zoiets in zijn werk?

1 like

Sorry maar ik krijg echt de kriebels van het ā€œleegscheppenā€ :nauseated_face:

11 likes

Haha ik ook. Wat een heerlijk gesprek om te lezen! :joy: Ben ook serieus geĆÆnteresseerd

1 like

Wel heel cool! Mag je die opgezette dieren dan daarna gewoon mee naar huis nemen? Soort kinderfeestje next level dit.

8 likes

Wat een drama. Hoe komt ze hier ooit overheen? :sob:

Lol ik scrolde hier aan voorbij en dacht dat ze zoā€™n wit malteserhondje vast had. Totdat ik het woord bevallen las.

41 likes