FF Boulevard #5

HAHA, ja ik nu ik jouw reactie lees. En nu ik weer kijk zie ik overduidelijk een baby!

2 likes

Dat dacht ik ook en door het gesprek hiervoor dacht ik dat ze een opgezet hondje knuffelde. Zie het ook pas door jouw reactie dat het niet zo is

4 likes

Hahaha ze heeft gisteren haar vlucht gemist en nu heeft ze toch besloten niet te gaan. Denk dat ze het licht heeft gezien :crazy_face:

1 like

Eerst wekenlang cool doen dat ze op vakantie gaat en hoe weinig het haar allemaal boeit en puntje bij paaltje gaat ze niet meer :woman_facepalming:t3:

10 likes

25 likes

schreeuwlillek dat het is

10 likes

Jeetje man, eerst doet ze niet meer mee, dan toch maar weer wel, en nu dus niet meer.

Arme diederik, die zal ook wel denken. Lost case.

26 likes

Ik denk dat Diederik het eigenlijk niet zoveel kan boeien en wel belangrijker zaken aan zijn hoofd heeft.

14 likes

Ik !!! Ik !!! Ik !!! Ik !!! Ik !!! :tired_face: :face_vomiting:

2 likes

Zouden ze voor zoiets een ontheffing moeten aanvragen ofzo? Ik dacht dat opnames van films en series ook weer doorging en daarbij kan natuurlijk ook niet altijd afstand worden gehouden.

1 like

Sinds wanneer is een uitroepteken vervangen door een punt?

En Famke Louise… eerst had ik nog een beetje met haar te doen maar ze is echt alle credits verloren.

6 likes

Hahaha wel drie hè

1 like

Het moet inderdaad vooraf aangekondigd worden ( en daar moet dus goedkeuring voor gegeven zijn) er moet ge-sneltest worden en er moeten mondkapjes gedragen worden.

1 like

Wowowoow hoe Ali B tegen Waylon tekeer gaat hier? Albert Verlinde zegt dus dat het later in de wc zelfs een vechtpartij is geworden.

Ik denk dan gelijk, hoe gaat het met de kijkcijfers?

12 likes

Tja, we weten niet wat er achter de schermen aan vooraf ging. Niet naar jou toe maar erger mij mateloos aan de term “knuffelmarokkaan”. De man heet Ali en het refereren naar zijn afkomst voegt niets toe aan het artikel.

47 likes

Ik wil eigenlijk wel weten wat de aanleiding was van de ruzie.

Zal me niks verbazen als een Voice mdw dit heeft gelekt

1 like

Eigenlijk ook wel lullig toch? Ze heeft gezegd dat ze niet meer mee doet. Dit is alsof je getikt wordt nadat je hebt gezegd ABC ik kap ermee.

3 likes

Uh iemand meegekregen dat er allemaal dm’s zijn opgedoken van Armie Hammer waarin hij nogal wat aparte fantasieën erop nahoudt?
Ik geloof de berichten wel hoor

7 likes