Ziet eruit alsof iemand in powerpoint een kekke website in elkaar heeft geklust
Wisten jullie trouwens al dat Thierry fel tegen vibrators is?
Zijn moeder is orthopedagoog-psycholoog lees ik, klinkt (en ziet er uit) als een leuke vrouw.
Maarja. Ik hoor wel vaker hele redelijke ouders zeggen over hun volwassen kinderen dat ze helaas rete-gestoord zijn en niet te helpen.
(Niet dat ik dat haar zie of hoor zeggen, maar lijkt me op z’n minst gezegd lastig om je eigen kind met regelmaat zo raar te zien doen, zeker als je ook nog een professionele achtergrond hebt.)
Ik had Thierry en die vriendin van m heel vaak aan de kassa. Heb hem nooit het bonnetje aangeboden EN geen goeiedag gezegd.
Ja zag ik, “samen met een arts”, alsof dat een argument is, ja nee dan geloof je idd niet in covid. Zak hooi.
Ex-fvd’er maakt nu videoboodschappen voor de kost, zullen we allemaal 10 cent inleggen en haar laten zeggen dat links-progressief the way to go is en dat ze iedereen hartelijk aanbeveelt om Bij1 of GL te stemmen?
Waarom wordt er vanuit gegaan links the way to go is?
Ik heb het filmpje van Baudet en Emma gezien maar waar slaan die vragen op van Emma? Dit is toch geen journalistiek??
Dit is roch de vrouw waarom Thierry ging huilen bij Goedenmorgen Nederland?
Lijkt me @Dombo ‘s mening. Prima toch?
Zoveel omroepen maken filmpjes ter vermaak. Moet het allemaal hoogdravende journalistiek zijn?
Ja dit, het gaat erom dat ze zelf extreem-rechts is en dan een linkse partij zou aanbevelen. Is maar een grapje, zou er niet te hard over vallen. Iedereen mag voor zichzelf bepalen welke politieke richting zij they way to go vinden.
Ik snap ook niet dat Thierry daar gaat zitten maar ik vind dat politici wat vaker ook gewoon mogen zeggen dat ze bepaalde vragen onzin vinden.
Ha ha mocht ie willen, eerder pretentieus
Waar moet zou alles van hoog niveau moeten zijn? Dat vind ik nou zo onzinnig.
Dit soort interviews zijn juist leuk om de persoon achter de politicus te zien. En dat is precies wat Thierry hier heeft gedaan.
Laten zien dat hij een elitaire kut kleuter zonder humor is.
Prima gedaan wat mij betreft.
De vriendin van Franse Thierry. Julien Rochedy
Meine Gute, dit lijkt toch regelrecht van Refoweb te komen?
Najaaaa wat bizar dat interview van Thierry en Emma! Ik vond de vragen juist wel leuk een keer en ik vond haar manier van praten ook helemaal niet storend. Had ook helemaal niet door dat hij het irritant vond, want hij gaf op het begin gewoon leuk antwoord. He wat gek joh.
Lol mijn vibrator heeft me meer gebracht dan dat Thierry de mensheid ooit zal brengen… suck it T
Ahhh de droom van iedere vrouw, een man die je stalkt waarna je hem moet blokkeren op ieder kanaal van communicatie, na een jaar geef je hem een afspraakje omdat hij blijft volhouden en kom je er niet meer vanaf. Echt een modern sprookje.
Nou ik keek pas een keer dat programma van Rijk in Nederland ofzo weet niet precies hoe t heet en die ene man met dat staartje in dat lelijke Versace stijl huis vertelde ook zoiets dat hij zijn vrouw gelijk zag zitten en zij hem niet en ze hem ook overal geblokkeerd had en er toen iets van een conferentie ofzo was en hij het hele hotel had afgehuurd, alle kamers, zodat zij wel bij hem moest slapen ofzoiets nouja ik vond het me toch een raar verhaal en ik vond het ook gewoon echt niet OK. Inmiddels zijn ze dus wel getrouwd enzo en volgens mij vast ook gelukkig met elkaar maar vond dit echt miljonair-creep alert
Exact dit!!! Ik mis een topic over The Sky is the Limit en Igor Alberts idd! Dit was een heeeeeeel niet oke stukje. Zij was volgens mij ook pas 19 ofzo toen …
Sowieso een heel apart stel kunnen we wel zeggen