Ik heb dat stuk teruggespoeld omdat ik haast niet geloofde wat hij zij. Vreselijk!
Hahaha een vibrator is zijn concurentie blijkbaar in bed⦠Wat een knuppel is dit zegā¦
Ja volgens mij is hij een beetje geĆÆntimideerd zeg maar.
Ze heeft zich ook gewoon aangesloten bij die enge club. Volgens mij was ze campagnecoordinator bij de vorige verkiezingen
Stukje uit Trouw (https://www.trouw.nl/nieuws/ongrijpbaar-paradoxaal-pragmatisch-wie-is-thierry-baudet~b8e6f835/):
āVader Marcel is een begaafd pianist en docent aan het Amsterdamse conservatorium. Moeder Beatrijs Brand is schoolpsycholoog en vanwege haar zoon politiek actief geworden voor Forum in Noord-Holland. Hun scheiding als Thierry nog jong is, hakt erin. Volgens vriend (en historicus) Geerten Waling heeft Thierry een warme relatie met zijn Āouders. Zijn middelbare schooltijd op het ĀStedelijk Gymnasium in Haarlem noemt ĀBaudet in interviews een āgeestdodende periodeā. Hij heeft weinig vrienden, droomt weg bij literatuur, meisjes en filosofie.ā
Hmm.
Edit: naja kan nog steeds een leuke vrouw zijn, haha, maar had me toffer geleken als ze had gezegd: ach Thierry jij met je gekke partij, ik stem gewoon weer D66/GroenLinks/SP hoor.
Ik heb vergaderingen met zijn vader erbij gehad. Heb echt moeite gehad om die 2 los van elkaar te zien.
Nou sowieso de vraag alleen al, maja verwacht van Peter van de Vorst ook niet veel anders. Maar er onstond daardoor een soort rare spanning ook ofzo?
Ik vond hem hier juist toen wel āleukā overkomen. Met een beetje zelfspot. Met vlagen aantrekkelijk.
Is er helemaal vanaf iig.
Fifty shades of Baudet
Waar kan ik het interview met Thierry en Emma zien? Ik kan de link niet vinden
Dankje!
Edit: what the fuck. Deze gast, wat een bizarre klootzak is dit zeg. Hoe hij omslaat omdat hij zo extreem bang is niet serieus genomen te worden en geen controle kan houden. Die mag wel een tijdje aan zichzelf gaan werken zeg
Ik heb nou nog nooit bij Baudet gedacht ājeetje wat een aantrekkelijke manā. En toen deed ie zn mond ook nog open.
Sommige mannen zijn beter geschikt voor achter het aanrecht. Maar dan moet het aanrecht wel 2 meter hoog zijn zodat je ze helemaal niet meer hoeft te aanschouwen.
Toen ik dat interview gisteren āliveā zag was ik echt in de veronderstelling dat het satire was. Het komt ook zo gespeeld over maar we hebben het wel over Baudet, dus iets te hoog ingeschat
haha ja ik dacht dat ook echt! Ook vooral door de gezichtsuitdrukkingen van zowel Tjerrie als Emma, echt een heel apart interview
Ik geloof niet dat er ook maar 1 partijleider is die dit soort dingen spontaan laat gebeuren. Thierry staat er ook wel bekend om dat hij de publieke omroep de ālinkse eliteā vindt toch? Mooi momentje wat flink viraal gaat waar hij weer even kan benadrukken wat een slechte journalisten daar werken en onzin er wordt verkocht
Vaak wijn en biefstuk. In een supermarkt die ontworpen is voor de links elite.