FF Boulevard #5

@Hectometer credits voor Martien idd.

Deze is zo classic want zij reageert zo zuur en hij heeft het volgens mij echt niet door/expres :joy:

4 likes

Echt te toevallig maar ik zag vanmorgen een Volkskrant bericht over Emma voorbijkomen en daar stond “Emma Wortelboek” :joy: :joy: :joy:
Nu heb ik t opgezocht om n screenshot te maken maar ze hebben t helaas al aangepast haha.
EDIT: Ah, iemand in de commentsectie heeft een screenshot gemaakt.

14 likes

Vond dit wel een goed artikel. Zij kan het volgensmij in de ogen van ‘het grote publiek’ nooit echt goed doen, terwijl ik wel het idee heb dat zij gewoon zichzelf is op televisie.

27 likes

Vind ik ook hoor. Het is weer een klassiek voorbeeld hoe er naar vrouwen gekeken wordt.
Emma is niet mijn favoriete persoon, maar dat gaat mij om haar manier van doen/uitstraling. Als het een man was geweest werd ze als ‘edgy’ en ‘cool’ bestempeld en dat soort superlatieven.

17 likes

Kijk maar naar Bram Krikke :+1:

22 likes

Haha ik had het ook gezien, wilde vandaag ook ‘terug’ voor een screenshot maar ik dacht al dat t weg zou zijn. Was gewoon te lui om het op te zoeken

1 like

Precies. Weinig vrouwen die met een dergelijk personage wegkomen, dan zijn ze maar weer raar en aandachtsgeil.

1 like

OMG dat klinkt wel alsof het een heel bewuste actie is. Wat ontzettend erg voor die hondenuitlater en voor Lady Gaga zelf natuurlijk. Bah :disappointed_relieved:

1 like

Wat heftig, hopelijk overleeft hij het.
En komen de hondjes heelhuids terug. Ik denk wel doelbewuste actie. Die willen losgeld.

3 likes

Holy shit! En met zoveel schoten moeten ze hem ook hebben proberen te doden. Dat kunnen ze niet per ongeluk hebben gedaan

Ik gil weer :rofl:

De honden zijn weer terecht.

15 likes

Ik ben benieuwd zeg!

18 likes

Ik vind dit echt geen goede trailer, waarom laten ze Meghan niets zeggen? Nu lijkt het alsof ze als antwoord op allerlei ‘juicy’ vragen steeds alleen gepijnigde of diepzinnige blikken werpt en er verder stil bij zit. Ik vind dit erg goedkoop en sensatiezoekend overkomen, terwijl dat denk ik juist niet de bedoeling is (en ik ook eigenlijk niet verwacht/hoop dat het interview die toon heeft?)

19 likes

Ik denk dat dat precies de bedoeling is haha

7 likes

Haha misschien heb je gelijk, maar daar wordt toch niemand beter van?
Harry&Meghan niet, Oprah niet, de koninklijke familie niet.
Daarmee geef je de pers toch alleen wat ze willen.
Maar misschien is het interview zelf wel anders. Ik vind het gewoon echt een hele slechte trailer.

Tja ik vind het sowieso een beetje een aparte keuze dat ze zich nu zo profileren naar de media toe. Maar gezien het feit dat Oprah zegt ‘just to be clear, nothing here is off limits’ denk ik wel dat het juicy wordt

6 likes

Ik snap de logica van uit het koningshuis stappen, om vervolgens zelf de publiciteit op te zoeken, niet.

Klinkt een beetje alsof ze heel opvallend schreeuwen om geen aandacht aan ze te geven.

8 likes

Ze moeten ergens de :moneybag: vandaan halen nu ze helemaal nada meer krijgen

4 likes

Ik denk dat ze het verhaal zo beter kunnen sturen ipv familieleden van Megan die privĂ© sms’jes en brieven met de pers delen etc

4 likes