FF Boulevard #5

Vind het wel een gekkig interview. Waarom zitten ze met de rug naar elkaar toe? En Emma kijkt een beetje ironisch de camera in met haar wijsvinger en duim op elkaar. Vreemd.

Maar dit is dus het concept, doen ze met meerdere lijsttrekkers blijkbaar. Je kan het een stom concept vinden natuurlijk, maar niet dat ze specifiek Thierry zo interviewen ofzo

3 likes

Z’n achterban zal het fantastisch vinden dat hij is weg gelopen en de NPO daarbij een sneer uitdeelt

Oh nee dat dacht ik ook niet, vind het gewoon een gekke setting. Wel onbeschoft dat hij zo weg loopt.

Ondertussen maken de mensjes zich druk om een mislukt interview met Emma Wortelboer en niet omdat Tjer dit weekend een wijdverspreide oproep heeft gedaan tot een burger opstand, en openlijk twijfelt aan de legitimiteit van de verkiezingen.
Heij volgt letterlijk het draaiboek van Trump.

Hij heeft het weer prima voor elkaar zo.

18 likes

Khloe kardashian is verloofd met Tristan, ongelofelijk hoe weinig eigenwaarde die vrouw heeft door te willen trouwen met iemand die haar minimaal twee keer heeft bedrogen (ook niet zo heel lang geleden).

1 like

Bron?

Ah vooralsnog tussenhaakjes, dus nog niet confirmed.

2 likes

Elke week weer een nieuw hoofd die vrouw

50 likes

Misschien kan Lego hier wel wat mee. Kardashian-lego met verschillende hoofden.
Uitbreidingsset met Kim K in toga.

10 likes

Die Kardashians vernederen zichzelf, constant. Die zijn niet meer te verdedigen hoor.

1 like

Precies, daarom heeft @Trivia volgens mij ook over het verschil tussen “zij wordt vernederd/het is vernederend” en “ik vind dat vernederend”. Jij brengt het alsof het een feit is, door dat eerste te gebruiken, terwijl je tegelijk zegt dat je het tweede bedoelt.

1 like

Was bezig met een reactie maar las toen hier boven iets over tekstuele interpretatie

Snapte zelf niet zo goed wat het vrouw-zijn ermee te maken had. Kan toch dat 2 vrouwen een ander begrip hebben van wat publieke vernedering inhoudt. Zolang je dat respectvol uit, hoeft dat niet meteen “af fakkelen” of vrouwonvriendelijk te zijn denk ik

Dit topic is wel meer FF OP1 dan FF boulevard

72 likes

Ja ik snap het beter nu. Hoe dan ook, volgens mij heeft alleen Tristan zichzelf voor paal gezet (door de wijze waarop) en niet K maar fijn als ze een doorstart kunnen maken

1 like

Ja, hier met Henk Krol is ze ook al tenenkrommend slecht: https://www.youtube.com/watch?v=gVREWN59hvM&ab_channel=DeVooravond

Hij vertelt over het homohuwelijk en zij heeft daar een gekke passief agressieve reactie op

2 likes

Haha vind dat Henk Krol er relaxed bij zit, maar Emma Worteldoek is wel niveautje Jeugdjournaal zeg :joy:

1 like

Ze reageert zo zuur als hij Worteldoek zegt :joy:

1:11

10 likes

Ellie Goulding is 30 weken zwanger.

Love her kijk op genderrevealparties:

As for the gender reveal obsession that doesn’t seem to be waning any time soon, Goulding isn’t interested in participating. “It’s not a focus for me,” she says. “We found out by default because we had a scan. [But,] it wasn’t a thing. We just wanted a healthy baby and there wasn’t much more to it. Instinctively, the whole gender reveal is not my thing.”

21 likes

ja man, ik word af en toe wel een beetje moe van die hele uiteenzettingen van allerlei interpretaties

4 likes