Wow dit is echt bizar
Niet te geloven dit
Ben echt heel benieuwd naar het interview. Weet iemand of bijv via Net5 het ook online te zien is (heb geen tv abbo meer)
Ik denk dat je het wel vindt als je maandag even een rondje googlet
Ken je niet toevallig iemand met ziggo of tmobile en vast wel andere providers die een app hebben en waar je op mag?
Het staat zondag vast al snel op YouTube
Voor ons is dat dan maandag,
Oh shit die āeigendom vanā is eigenlijk nog erger dan de 40 grote front met de naam
Wow heel bijzonder dit 
Eerst dacht ik oh is vast een geintje dit kun je toch niet echt doen, maar eigenlijk verbaast het me ook niet. Zie nu ook pas die eigendom van 

Oh wauw dit vind ik echt zonde. Ook echt op een nogal zichtbare plaats. De relaties van Samantha kenmerken zich nou niet door het lange uithoudingvermogenā¦
Volgens mij moet je even de kinderen onherkenbaar maken, anders is je foto zo weg
Nouja in ieder geval beter dan Comic Sans

Lol je ziet bovenaan nog het randje van het facetune filter zitten
Dat jullie dat āeigendom vanā kunnen ontcijferen. Ik zie alleen maar wazige pixels. Kan daar echt niks zinnigs van maken 
Op een andere foto zie je dat de tattoo gezet wordt, en daar is het beter te lezen.
Ja ik zag het idd 
Zie nu dat haar zoon en dochter ook IG hebben. Wordt door haar ook ff lekker gepromoot. Al een paar duizend volgers
wordt wel bijgehouden door Michael en zijn vriendin staat er bij maar dan nog
Wat doet ze zichzelf aan
Ik hoop zo hard dat deze tattoo nep is!
Ben bang van niet. Heel heftig!