Op een andere foto zie je dat de tattoo gezet wordt, en daar is het beter te lezen.
Ja ik zag het idd
Zie nu dat haar zoon en dochter ook IG hebben. Wordt door haar ook ff lekker gepromoot. Al een paar duizend volgers wordt wel bijgehouden door Michael en zijn vriendin staat er bij maar dan nog
Wat doet ze zichzelf aan
Ik hoop zo hard dat deze tattoo nep is!
Ben bang van niet. Heel heftig!
Maar ik snap H&M echt niet, ze wilden meer privacy en gingen in Canada wonen. Dat vond ik zo goed. Maar daarna gingen ze toch in California wonen, een plek met veel paparazzi en elke keer zelf de pers opzoeken. En hun in een podcast laten praten, dan wil je toch geen privacy?? En op basis waarvan denken Harry en Meghan filantropen te zijn? Wat hebben ze precies voor de mensheid gedaan, ik vind het zo iets arrogants om te denken dat filantroop zijn een baan is.
Ben ook heel benieuwd naar alle assistenten die zijn weggelopen van Meghan omdat ze hun gepest zou hebben.
Er zit een groot verschil tussen zelf dingen de wereld in brengen en moeten dealen met leugens en shit die over jou geschreven worden. Als jij zelf dingen uitbrengt word je ook na een tijdje minder leuk voor al die roddelpers
Wat moeten ze dan? In een kelder gaan zitten?
Ook in LA kun je gewoon privacy willen toch?
Ze hebben nou eenmaal en enorm platform samen en dat willen ze inzetten voor ‘de goede zaak’. Maar daarvoor publiciteit zoeken is iets anders dan in de roddelpers verschijnen waarin continue onwaarheden gepubliceerd worden over je, en bijv. ook die brief aan haar vader die gepubliceerd werd…dat is echt een grove inbreuk op privacy.
Ja maar daar is Harry nu juist mee gestopt
Ik begrijp niet dat mensen nog steeds niet begrijpen (terwijl het toch al 40.000 keer is uitgelegd) dat gestalkt worden door Britse roddelpers iets anders is als vrijwillig een podcast op nemen.
Ik word echt he-le-maal achterlijk van dit soort opmerkingen
En hallo ik snap wel dat zij daar echt niet kon aarden. 35 jaar zelfstandigheid en vrijheid gewend. En dan in heel korte tijd verliefd, verloofd, op wereldplatform gelanceerd, gedoe met vader net voor trouwdag, getrouwd, aarden in een ander land, lid van koninklijk huis, zwanger, moeder worden, al die shit met de pers…
Wie zou dan niet kiezen voor zn eigen geluk en gezondheid?
Hoe bedoel je geen luxepositie?
Hij blijft de Invictus Games doen!
Ik denk dat het niet per se luxe is geboren te worden in een koningshuis.
Nu hebben Camilla en Kate ervoor gekozen, door te trouwen met iemand van een koningshuis. Het moet echt wel liefde zijn lijkt mij. Want ja, je leeft in een gouden kooi.
Ik zou voor geen goud willen ruilen.
Zoveel bekende mensen die goede doelen steunen. Ik zeg niet dat het slechte mensen zijn maar Harry is een prins en zij was actrice en willen filantroop zijn.
En ze hoeven niet in een kelder te gaan zitten maar ga niet lopen roepen dat je privacy nodig hebt en in een celebwijk in California wonen. Ben heel benieuwd naar het interview maar ik begin mij steeds meer af te vragen waarom zowel Meghans eigen familie en haar schoonfamilie een hekel aan haar hebben.
Maar je weet toch dat je met een prins trouwt. Dan hoef je het niet allemaal te accepteren, maar kies dan voor een leven in privacy. Nu zoeken ze weer de media op.
En ik vind Harry en Meghan hypocriet, eerst allemaal dingen over het milieu vertellen en vervolgens een privevliegtuig nemen. Het lijkt wel of je op het forum niet anti-Meghan mag zijn.
Wat een opmerking zeg…
Waarom zou je sowieso zo anti iemand zijn? Die je niet eens kent ook, alleen van verhalen uit de pers.
Helemaal mee eens. Ik had het logisch gevonden als ze in het Oprah interview kritiek zouden hebben op de paparazzi en laten zien hoe erg ze gestalkt worden. Maar die aanval op Harry’s familie, waarom doen ze dat niet in hun face en moet dat in de media uitgevochten worden. Ik vind dat heel ordinair.