Er bestaat een Royals topic toch waar het kan worden besproken?
Ik ben het met je reactie eens en ik denk dat ik niet duidelijk genoeg heb gemaakt wat ik bedoel. Ik vind het ook heel vervelend als iemand minder vlees probeert te eten (o.i.d.) en dan commentaar krijgt dat het niet goed genoeg zou zijn. Wanneer je in het verleden vaak met privé vliegtuig hebt gevlogen en nu je leven hebt gebeterd; prima, dan kan je preken over het klimaat.
Maar als jij je leven nog geen milimeter wenst aan te passen en in je gated community commentaar gaat leveren op mensen die het wat minder hebben getroffen, dat vind ik wel kwalijk
Je kan toch de spoilers blurren?
Ik weet niet hoe ik moet linken maar we kunnen verder praten in het royals topic
Anders ik wel! Heel benieuwd wat de reacties zijn
Hoeveel paparazzi fotoâs heb je al van ze gezien sinds ze in CaliforniĂ« wonen? Ik volgens mij max 4, zij kunnen daar makkelijk een prive leven leiden.
kimono â nazi outfit
Ik heb helemaal niks met welke royal dan ook maar ik lees dit nu zo en vraag het me oprecht af, waarom is dat erg? Hoezo mag je niet alleen van de lusten genieten als je de gelegenheid ziet om weg te stappen van de lasten? Helemaal als je zelf in eerste instantie om geen van beiden gevraagd hebt? Je bent nou eenmaal in het koningshuis geboren (of je wordt verliefd op een royal, shit happens), het is niet alsof deze mensen eigenhandig besloten hebben dat de Britse bevolking voor ze moest betalen en ze daarna weg zijn gestapt met volle zakken. Nou ja misschien maak ik het ook te groot maar ben serieus wel benieuwd
Sorry, zie je reactie nu pas. Ik ben het eigenlijk voor een heel groot deel met de reactie van Leeuwenhart eens.
En daarbij, maar ik merk wel dat die mening op het forum niet wordt gedeeld, vind ik niet dat je zoveel voorwaarden aan deze rol kunt stellen als Meghan nu doet. Ik vind het niet oke dat je wel je titels, en alle voordelen die daarmee komen, wilt behouden maar verder je eigen gang wilt gaan en er je eigen invulling aan wilt geven.
Ook vind ik nogal wat van dit interview maar dat is dan weer een ander verhaal
Ben vrij pro H&M in deze kwestie,
Maar ze hadden het ook steeds over the commonwealth en hoe leuk ze dat vonden, hoe graag ze daar vrijwilligerswerk deden.
en dat is ook goed en snap dat Meghan daar echt wel iets toevoegt, maar aan de andere kant ben je primair prins en prinses van het VK. Reizen buiten het VK is niet je dagtaak, dat is bibliotheken en bejaardenhuizen openen in Carlisle of Stoke-on-Trent of welk weinig glamorous oord dan ook. Dat is ook 80% van wat Kate doet bijvoorbeeld. Dat is niet waar je van droomt en niet wat ze steeds aanhaalde als hun missie enzo.
Dan kan je niet denken ja maar ik vind het nuttiger/leuker buiten de VK, dat wordt je sowieso niet in dank afgenomen. MĂĄxima heeft ook elk sullig Nederlands dorp leren kennen en gaat daar enthousiast op bezoek en praat daar mee over welk kanaal/museum/werkplek dan ook. Denk dat MĂĄxima ook liever meer bezig is met haar VN microleningen werk, maar dat is niet jaar primaire baan.
Dat deel vond ik wel vreemd/naĂŻef. Je kan niet ineens beslissen dat je prioriteiten zo erg liggen buiten het land waar de familie waarin je trouwt (direct) symbool is.
Maar ze zijn toch niet weggegaan omdat ze het saai vinden om bibliotheken te openen, maar omdat het daar geen veilige situatie was voor hun gezin (mentale gezondheid, racisme, etc).
@anon23538476 @Zemraluani mm ja fair I suppose, weet niet of ik het er helemaal mee eens ben maar heb er verder ook niet echt meningen over dus ga er ook niet over uitwijden haha, maar snap het idee wel iets beter nu denk ik
Het schijnt weer klaar te zijn met Andre Hazes en MoniqueâŠ
Tell me more, tell me more.
Ze heeft een foto van haar en haar kind op Insta gezet met tekst als âonvoorwaardelijk â
Allemaal steunbetuigingen eronderâŠ
Wow ja ik zie het maar dan moet er meer zijn toch? Ik bedoel een foto met je kind met de tekst âonvoorwaardelijkâ erbij betekent toch niet meteen dat je uit elkaar bent?
Nee precies, of weten die mensen meer
Ooooooh jaaaa