FF Boulevard #5

Het kan toch dat die familie zich ook zo gedraagt als de pers en hun kapot maakt?
Er wordt nl ook weleens wat gelekt wat Meghan zogenaamd allemaal tegen dr familie heeft gezegd, dat komt toch van mensen dichtbij hun neem ik aan.

5 likes

Volgens mij ben je als bekend persoon beter af in een celebwijk in LA (want daar zijn ze wel bekende mensen gewend) dan in een kleine stad

9 likes

Maar de koninklijke familie voert net zo goed roddels over H&M aan de pers, dat zou ik als ik Harry was ook niet pikken nadat hij zijn moeder precies hetzelfde heeft zien meemaken

9 likes

Ik zou me kunnen voorstellen dat als Queen E weleens zou hebben uitgesproken dat ze die media focus voor Megan en haar familie sores onfatsoenlijk vond, dat het in elk geval wel een statement had gemaakt. Ook rondom Meghans bruiloft en zwangerschap. Ze zijn nooit voor haar op gekomen. Leuk onthaal zo.
@Maurice verder kun je van alles van Megan vinden, maar feit is, we kennen haar niet. Ze werd aangevallen en missh is dit haar defensieve kant, can you blame her? Leuk als hele naties en bladen je zwart maken. Wel kun je iets vinden van hoe grotere instituten hierin bewegen. Ik vind het dus iets misplaatst dat je zo focust op Megan en kritiekloos bent naar de rol van anderen. Maar tuurlijk je mag alles

Even later zeg je dat je anti-Meghan bent. Waarom precies?

6 likes

Oh zeker het koningshuis is alles behalve heilig. Ik vind de koningin ontzetten niet-empathisch ook naar Diana en Kate toe toen Kate werd gefotografeerd en achtervolgd door de paparazzi. Ook hoe ze haar zoon die wordt beschuldigd van pedofilie en andere dingen beschermt vind ik ook schandalig. Ik denk dat Harry heel veel redenen zou kunnen hebben om die familie te haten. Maar ik vind het nog steeds ordinair om dit uit te vechten via de pers.

En ik ken Meghan zeker niet persoonlijk, kan dus niet zeggen of het een goed of slecht persoon is. Maar ik ben geen fan van haar, dat bedoel ik met anti-Meghan.

Dat vraag ik mij af of het roddels zijn of dat de medewerkers die zijn opgestapt met een reden zijn opgestapt (omdat Meghan hun pestte).

Ik vind het ook bijzonder dat mensen opeens zijn vergeten hoe racistisch Harry was toen hij een Nazi kostuum droeg en een andere soldaat ‘Paki’ noemde.

En ik snap niet dat ze nog steeds als royals willen worden gezien terwijl ze zelf een stapje terug hebben gedaan.

Maar ik ga echt proberen om eerst het hele interview te bekijken en dan pas een mening te vormen.

1 like

Oprecht vraag: heb je The Crown ook gekeken?

Ja, hoezo?

Misschien is het doel ook niet om het beter te maken, of valt het allang niet meer beter te maken.

1 like

Daarom zeg ik toch ook dat ik het ga proberen, ik denk dat veel die hier wat schrijven ook allang al een mening hebben gevormd.

Ik had voordat zij een relatie kregen ĂŒberhaupt nog nooit van haar gehoord?
Niet dat ik denk dat ze met hem is getrouwd om bekender te worden hoor, ik vind ook niet bepaald dat dat ‘erop vooruit gaan’ is.

Kende jij Meghan Markle voordat ze een relatie kreeg met Harry?

• Ja ik wist wie zij was
  • Nee ik kende haar niet
  • Ik weet het niet meer zeker

0 stemmers

Wat had het paleis daar dan aan moeten doen, behalve statements ontkennen via woordvoerders? De timing van dit artikel in The
Times en het onderzoek van Buckingham Palace zijn het meest verdacht vind ik; vooral omdat in 2018 ook al vaak in de pers verscheen dat er veel aides van Meghan ontslag namen. Het is dus eigenlijk geen nieuws. Dus dat het nu weer in de pers komt vlak voor het interview met Oprah is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. The Times, waarin de het artikel over Meghans vermeende pestgedrag verscheen, is als ik het goed begrijp wel van een ander statuur dan de Daily Mail, en ze baseren zich op gesprekken met wel 10 personeelsleden.

Dat Andrew niet verder onderzocht wordt is verwerpelijk maar ik denk dat de uitkomsten dermate shocking zouden zijn dat er gewoon no way back is voor het Britse koningshuis, en dat het ook juridisch grote consequenties zou hebben. Kennelijk kan het Britse koningshuis goed prioriteiten stellen waar ze zich wel en niet aan willen branden :roll_eyes:

Eerst vond ik Meghan en Harry supercool duo en al met al vind ik het heel erg goed en vooruitstrevend dat ze uit het koningshuis zijn gestapt omdat het in de UK toxic as fuck is met de roddelbladen, roddelkranten en de continue smear campaign. Maar tijdens de lockdown ben ik in een soort wormhole gevallen waarin ik heel veel video’s over Meghan en Harry heb gekeken, en ik kan nu wel beter begrijpen waarom vooral Meghan zo slecht ligt bij veel (koningshuis-loving) Britten. Dat gaat dan vaak niet zozeer om haar afkomst, maar meer omdat “Meghan alles kreeg wat ze wilde en het was toch niet goed genoeg voor haar”, de verbouwing van Frogmore cottage van belastinggeld en dat Harry wordt weggerukt van zijn familie. De laatste reactie van H & M over “service is universal” vond ik overigens wel extreem kleinzielig. Hoe dan ook, ik heb heel veel zin in het interview, ik zou er bijna voor opblijven :grimacing:

1 like

Maar is dat niet het resultaat van framing?

Het is wel heel makkelijk om Meghan negatief neer te zetten. Want in de kern toch niet zo’n gek idee, dat ze zich uitsprak. Juist wel stoer toch? een vriendin van mij heeft (nadat ze trouwde met een partner uit een vrij hechte en “overheersende” familie met familiebedrijf etc) heel erg haar best gedaan om zelf ook bij bep besluiten en projecten haar zin door te drukken. Juist bewust. Dus te willen breken met bepaalde gewoontes omdat het anders heel beklemmend werd op lange termijn.
Heb de indruk dat H&M wel eigen ideeen hadden over de hervorming. Volgens mij heeft Kate ook genoeg omgegooid maar daar hoor je nooit iets over.
En je schrijft: los van racisme
maar je kunt het moeilijk toch los zien van al die commotie dat ze van “African-american heritage” is. En super seksistisch.
De media permitteerde zich veel meer en kwam er helaas mee weg toen (gelukkig nu wel die rechtszaken), en vond gretig gehoor onder al die koningsgezinde mensen (die een eenzijdig beeld naleven en hier vervolgens YT-filmpjes over maken)

Harry wil zelf afstand nemen, doordat hij ziet hoe ze met zijn vrouw omgaan. Stukje oorzaak/gevolg en niet zuiver om de schuld daarvan bij haar te beleggen

12 likes

Welke gestoorde gek bedenkt dit?? Ze zijn echt blind van woede en haat.

Maar Meghan doet het zelf hoor!! Zij gaat toch bij Oprah zitten!! Echt een rupsje nooitgenoeg is het!!

4 likes

Ik vind het wel lastig allemaal, ik merk dat veel mensen hier voor Meghan opkomen/haar wel begrijpen maar dat gevoel deel ik dan ook weer niet helemaal.
Wat mij vooral een negatief gevoel over H&M heeft gegeven is het ‘klimaat preken’ naar mensen terwijl ze zelf een enorme economic footprint hebben. Zijn ze daar dan zo blind voor ofzo? Hoe kun je nou niet begrijpen hoe zoiets overkomt :woman_shrugging:.
Ik vind het ook heel goed dat er een onderzoek wordt gestart naar de claims over het pestgedrag. Maar daarnaast hoor ik van de royal family niets over Andrew, zo fout! Dan is het onderzoek naar het pestgedrag van Meghan voor mij veel minder waard, ik vind het walgelijk hoe Andrew wordt beschermd.
Ik begrijp dat H&M zeer negatief zijn over de Britse pers, ik begrijp ook dat ze zijn vertrokken als minor royals, ze hebben groot gelijk!
Maar het lijkt (voor mij) nu vooral op ‘wel de lusten niet de lasten’. Hoe is anders die miljoenen deal met Netflix uit te leggen? En waarom telkens de familie (the firm) onder de bus gooien terwijl je zeker niet je titels in wilt leveren en op die connectie zoveel geld probeert te verdienen?

15 likes

Hahaha, juist, de belangrijkste vragen!!
Hoe voel je je trouwens, zo vlak voordat je interview live gaat?

2 likes

Gaan jullie echt wachten tot woensdag terwijl één het morgenavond uitzendt?

17 likes

Zullen we inderdaad afspreken waar we ze gaan bespreken? Ik wil namelijk wel vandaag al kijken en er waarschijnlijk over praten maar ik wil niet hier spoileren.

1 like

Dat lijkt me lastig. Het wordt 3 uur vannacht Nederlandse tijd uitgezonden.

1 like