Wat had het paleis daar dan aan moeten doen, behalve statements ontkennen via woordvoerders? De timing van dit artikel in The
Times en het onderzoek van Buckingham Palace zijn het meest verdacht vind ik; vooral omdat in 2018 ook al vaak in de pers verscheen dat er veel aides van Meghan ontslag namen. Het is dus eigenlijk geen nieuws. Dus dat het nu weer in de pers komt vlak voor het interview met Oprah is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. The Times, waarin de het artikel over Meghans vermeende pestgedrag verscheen, is als ik het goed begrijp wel van een ander statuur dan de Daily Mail, en ze baseren zich op gesprekken met wel 10 personeelsleden.
Dat Andrew niet verder onderzocht wordt is verwerpelijk maar ik denk dat de uitkomsten dermate shocking zouden zijn dat er gewoon no way back is voor het Britse koningshuis, en dat het ook juridisch grote consequenties zou hebben. Kennelijk kan het Britse koningshuis goed prioriteiten stellen waar ze zich wel en niet aan willen branden 
Eerst vond ik Meghan en Harry supercool duo en al met al vind ik het heel erg goed en vooruitstrevend dat ze uit het koningshuis zijn gestapt omdat het in de UK toxic as fuck is met de roddelbladen, roddelkranten en de continue smear campaign. Maar tijdens de lockdown ben ik in een soort wormhole gevallen waarin ik heel veel video’s over Meghan en Harry heb gekeken, en ik kan nu wel beter begrijpen waarom vooral Meghan zo slecht ligt bij veel (koningshuis-loving) Britten. Dat gaat dan vaak niet zozeer om haar afkomst, maar meer omdat “Meghan alles kreeg wat ze wilde en het was toch niet goed genoeg voor haar”, de verbouwing van Frogmore cottage van belastinggeld en dat Harry wordt weggerukt van zijn familie. De laatste reactie van H & M over “service is universal” vond ik overigens wel extreem kleinzielig. Hoe dan ook, ik heb heel veel zin in het interview, ik zou er bijna voor opblijven