Ja nee want de Vriendin even bij de AH in je winkelwagen erbij gooien kost echt zoveel tijd inderdaad
haha, dat zeg ik helemaal niet? Ik snap gewoon niet dat je je tijd zou besteden aan het je bezighouden met deze zeer marginale mensen, hun relatieperikelen, en daar nog serieus naar uitkijkt ook.
Tsja dat kan je over heel dit topic en alle bloggerstopics ook wel zeggen toch
Wat doe je dan in dit topic? 
Gewoon even lezen in de winkel. Momentje voor jezelf.
Huh haha koop het dan gewoon, lekker gierig om het in de winkel te gaan lezen
Ik dacht âhoezo, hij doet het toch zelfâ, maar ze heten natuurlijk ook nog eens allemaal hetzelfde in die familie 
Iedere keer als het over AndrĂ© Hazes gaat ben ik in de war en denk ik âdie is toch dood?â
Kunnen we ze niet Andréen, Antwee en Andrie noemen. (Ik ben vast niet de eerste die dit bedenkt
)
Ik vind dit altijd zoân onnodige kut opmerking
Door jou heb ik pas door dat het over hun kind gaat. Verwarrend die zelfde namen idd
Dit heb ik vroeger ook wel eens gehad. Nu hebben we ditjesendatjes voor alle roddels.
Niet dat ik het vaak over alle andreâs heb maar ik zeg altijd Andre over senior want er is maar 1 echte Hazes. Dreetje over nummer 2 en over het kind heb ik het eigenlijk nooit bedenk ik nu haha.
Ah, maar dat vind ik ook sneu, André Hazes heet gewoon André en wil volgens mij zo ook genoemd worden, en geen Dreetje meer. Volgens mij noemen ze hun zoon inmiddels Dreetje. Uit de context wordt toch wel duidelijk of het om Andre sr. of jr gaat toch?
Ja dat begreep ik ook dat hij dat niet wilde. Nu is het niet dat ik andre jr dagelijks spreek of zo. Maar net in de groepapp met vriendinnen zei ik wel Dreetje en Monique zijn weer uit elkaar.
Haha het is ook niet dat ik hem dagelijks bespreek of zo maar als ik het ooit over hem heb dan zeg ik Dreetje ter verduideling.
Over justin kluivert zeg ik ook altijd kluivertje en die heeft niet eens dezelfde voornaam als zijn vader 
Dacht echt dat je een grap maakte maar je bent blijkbaar niet grappig
Wow hij is geboren in Woerden.
Jan is sowieso een baas. Ik vind jammer voor hem dat er maar weinig mensen abonneren op zijn YouTube kanaal.
omg leuk, ik heb me meteen geabonneerd! Hij heeft toch wel 12k volgers! En relatief veel views
Ik vind zijn vlogs zo leuk haha, hij komt altijd zo gezellig over enz.
Ik ben nu een vlog aan het kijken! Maar het is zo leuk
Hij is ook echt wel een goede vlogger vind ik haha. En ik wil echt een Jan de Hoop mok winnen omg!
en een mooi huis. Enfin ik ben fan!
Ik vind André en Mo zo op elkaar lijken!