Jan is sowieso een baas. Ik vind jammer voor hem dat er maar weinig mensen abonneren op zijn YouTube kanaal.
omg leuk, ik heb me meteen geabonneerd! Hij heeft toch wel 12k volgers! En relatief veel views
Ik vind zijn vlogs zo leuk haha, hij komt altijd zo gezellig over enz.
Ik ben nu een vlog aan het kijken! Maar het is zo leuk Hij is ook echt wel een goede vlogger vind ik haha. En ik wil echt een Jan de Hoop mok winnen omg!
en een mooi huis. Enfin ik ben fan!
Ik vind André en Mo zo op elkaar lijken!
Staat er ook iets in over weer bij elkaar komen? Kunnen we ons alvast voorbereiden.
Omg we zitten echt in een corona maart loop.
Monique heeft een IG post gemaakt met een verklaring dat Andre haar onverwachts verlaten heeft.
Klinkt heftig wel, zo abrupt
âMet een gebroken hart moet ik bevestigen dat AndrĂ© er wederom voor heeft gekozen bij zijn gezin weg te gaanâ, schrijft de 43-jarige Westenberg op Instagram. âHet afgelopen jaar was het gelukkigste jaar van onze zeven jaar samen. Vanaf 12 december zaten wij op een roze wolk en daar heb ik tot aan twee weken geleden op gezeten. De keuze van AndrĂ© om bij ons weg te gaan is voor mij abrupt en heb ik niet zien aankomen.â
Maar praat je dan niet met elkaar of hoe kan dit twee keer?
Misschien is André wel bij haar
Ja, monique lijkt me wel normaler dan Andre, maar nu lijkt hij wel heel erg de boeman⊠al kan het natuurlijk ook gedeeltelijk wel waar zijn.
Wel genieten dat dit weer zo publiekelijk is!
Hoe heet dat juicechannel ig account?
Maar wat is toeval?
Dat een meisje met ingespoten lippen en jukbenen een bos bloemen krijgt en dat op insta zet?
Iemand die dat meisje kent had hem een bericht gestuurd met ja andre heeft iets met haar en ze kreeg laatst een grote bos rozen, en zij heeft dus deze foto op haar feed staan
Waterdicht bewijs
Hahaha nee daarvoor had ie een gesprek met iemand die zei dat ze 100 rode rozen had gekregen van Dre
Haar moeder is Moniqueâs kopie trowuens
Maarja al die vrouwen die iets aan zich laten doen lijken op elkaar
Zij (Sarah?) had Moâs zusje kunnen zijn