Haar broer idd en een niet onverdienstelijk muzikant en producer himself.
Wow die nagels
nee wel fieneas! justin zei t zo
Dit mannetje he…ik kots zo van hem maar ben blij dat ze het lef hebben om hem voor dit ultimatum te stellen. Dit jochie heeft compleet niet door hoe bitter hij is, echt een narcisme complex. Dat je zo’n smerig YT showtje waar je alles en iedereen beledigt verkiest boven alles, puur uit trots. Ongelofelijk.
Haha ja ik zit het net te kijken… Bijzonder maar aan de andere kant als je er zelf gelukkig van wordt en blijkbaar lekker wil roddelen op YT… Dan moet je daar maar mee verder gaan.
Ik vind het haat zaaien dus ik vind niet dat hij ermee door moet gaan. Er zijn heel veel onwetende mensen die goed gaan op zulk soort olie. Ik vind dat het verboden moet worden.
Ja ik snap ook niet waarom hij dit anders doet… Denk alleen niet dat YT het gaat cancelen. Hij schijnt nu ook een transformer rubriek te hebben. Dus dat vind ik echt veel te heftig, snap niet waarom mensen naar die meuk kijken.
Transformer rubriek - met name als hij het over een trans persoon te praten
Gaaaatverdamme wat een naar mannetje
Maar hij krijgt het wel via de media en dit soort figuren ‘dan maar negeren’ vind ik ook geen optie. Ik vind juist dat er actief tegen zulke walgelijke personen moet worden bewogen want net doen alsof het niet bestaat is ook onzin, het bestaat namelijk wel.
De naam van Gigi en Zayns baby is bekend: Khai.
Schijnt een vernoeming te zijn naar haar oma.
Nmsvpe.
Vind hem leuk!
Hahahahaha wauw.
Nietdespeld
Oeiiiii Benieuwd of ze hierop gaat reageren.
Alsof de lat lager kon na Lil Kleine
Ja ik moet wel eerlijk zeggen dat dit artikel overduidelijk geschreven is door iemand die een pestpleurus aan haar heeft, niet erg professioneel maar wel grappig
Niemand zou haar kiezen.
Beetje hetzelfde kaliber
Dat vind ik gelijk altijd het irritante aan haar haha ik vind haar vreselijk als persoon maar ze zingt wel mooi idd!