FF Boulevard #5

Ja echt insane, had al eerder wat dm’s van hem gezien op ONTD dus ik ben totaal niet verbaasd hierover haha, gaat wel erg ver

3 likes
3 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

13 likes

“Paaaaaap ik ben mijn horloge in de zandbak kwijtgeraaaaaakt”

25 likes

Bijzonder dit. Gaat dus over Channah en Quinten (eotb/familie koerten).

3 likes

Zelfs met 6 jaar psychologie studie snap ik deze tiener in de vorm van een volwassen man niet

14 likes

Ik snap vooral niet dat hij schijnbaar nog zo veel geld heeft? Je zou verwachten dat het op den duur toch opraakt met zijn uitgavepatroon.

10 likes

Ja ik vond dat filmpje met zijn zoontje destijds ook vaag maar aan de andere kant misschien bepaalde gekke familiehumor?

1 like

Als hij het heeft geïnvesteerd is hij in ieder geval slimmer dan hij op mij overkomt in de media.

4 likes

Zat hier ook over na te denken. In principe nu al. Jamie hoeft maar op straat te lopen met de kleine en elke gek kan het horloge van zijn pols trekken :crazy_face:

1 like

En heel nederland weet dat het kind dit horloge draagt want het is op elke zender/website bekend gemaakt. Echt slim van lil kleine. Bravo

Huh als Lil Kleine met z’n zoon over straat loopt kan het niet gebeuren?

2 likes

Maar gaat dat kind dat horloge ook dragen dan? Lijkt me meer iets om thuis te bewaren totdat hij er oud genoeg voor is/als soort investering ofzo. Sorry mss dom van mij hahaha maar nu klonk het zo van hij draagt het.

Vind Lil sowieso een misselijk mannetje bah

4 likes

Lil kleine/jamie/ome koen k. of wie dan ook.

2 likes

Hmm geen idee eigenlijk…

Ik dacht dat het ook echt op maatje babypols was gemaakt

Ik heb kinderpolsjes dan mag hij het ook wel aan mij cadeau geven en dan koop ik er mooi wat anders mee.

1 like

Oh echt?
:woman_facepalming:t2:

Justin Timberlake en Jessica Biel hebben blijkbaar een 2e kind gekregen

En hij heet…

Phineas

52 likes


Phineas! :innocent:

Leuke combi met Silas!

7 likes