Waarom gaat hij zo ver terug naar toen? Met die entertainment group.
Ja idd helemaal kut ben zo al weggezapt als ie gaat zeggen dat t niet waar is met Maan
Hij lult er wel weer lekker omheen hè met zân entertainment group
Wat doet hij met zân pinken
Jeetje hij is wel echt zielig hè phoe
Ik dacht dat het ontrouw al voor het faillissement van de entertainment group plaatsvond
Heb je al weggezapt? Hij ontkent het precies nu
Hahaha nee nog gezien
Weet ook niet wat ik had verwacht want ik denk het nog steeds
Waarom krijgt dit een podium ook. Hij kan toch ook ff een insta story maken met ¨Ja sorry ik liep mn lul achterna , heb misbruik gemaakt van mn bekendheid heb dr flink van genoten en ik had pas spijt toen het uit kwam. Please cancel me niet ¨
Denk je dat Maan dan nog miss naar buiten zal komen met een verhaal dat de zijne tegenspreekt?
Ik geloof wel dat er ontzettend veel neppe dingen over bnâers verteld worden. Ook wel sneu voor Maan dat ze aan iedereen gelinkt wordt.
Nee absoluut niet zou alleen maar vervelend voor haar zijn denk ik
âMaan? Nee. Ik heb haar met liefde gecoacht maar neeâ goede woordkeuze Marco
Hahaha bij dat filmpje bij de reclame, die twee dames die de tafels klaarzetten bij daglicht. Daar staat dezelfde bak chips al op tafel als die nu voor Linda staat. Lekker taai
Nou, ik tunede later in. Pff wat een vreselijke Marco show zeg. Bijzonder dat hij het zo weet te draaien dat hij zelf het grootste slachtoffer is. âIk weet zeker dat ik het nooit meer ga doen omdat ik weet dat ik eraan onderdoor gaâ. Oh bah bah. Nou snel weer wegzappen
Heeft Maan er Ăźberhaupt ooit iets over gezegd, dacht van niet?
Hij sprak âomdat ik dan waarschijnlijk weer betrapt word en er niet nog eens mee weg ga komenâ verkeerd uit.
Wat SAAI dit
Vreselijk hoe Linda maar door bleef drammen over âis er niet een kleine kans dat het weer goedkomtâ
Was dit alles? Wat een teleurstelling, zonde van mân tijd.