FF Boulevard #5

Waarom gaat hij zo ver terug naar toen? Met die entertainment group.

1 like

Ja idd helemaal kut ben zo al weggezapt als ie gaat zeggen dat t niet waar is met Maan

1 like

Hij lult er wel weer lekker omheen hè met z’n entertainment group :eyes:

Wat doet hij met z’n pinken :joy:

Jeetje hij is wel echt zielig hè phoe

2 likes

Ik dacht dat het ontrouw al voor het faillissement van de entertainment group plaatsvond

1 like

Heb je al weggezapt? Hij ontkent het precies nu

1 like

Hahaha nee nog gezien
Weet ook niet wat ik had verwacht want ik denk het nog steeds

1 like

Waarom krijgt dit een podium ook. Hij kan toch ook ff een insta story maken met ¨Ja sorry ik liep mn lul achterna , heb misbruik gemaakt van mn bekendheid heb dr flink van genoten en ik had pas spijt toen het uit kwam. Please cancel me niet ¨

66 likes

Denk je dat Maan dan nog miss naar buiten zal komen met een verhaal dat de zijne tegenspreekt?

Ik geloof wel dat er ontzettend veel neppe dingen over bn’ers verteld worden. Ook wel sneu voor Maan dat ze aan iedereen gelinkt wordt.

2 likes

Nee absoluut niet zou alleen maar vervelend voor haar zijn denk ik

“Maan? Nee. Ik heb haar met liefde gecoacht maar nee” goede woordkeuze Marco

11 likes

Hahaha bij dat filmpje bij de reclame, die twee dames die de tafels klaarzetten bij daglicht. Daar staat dezelfde bak chips al op tafel als die nu voor Linda staat. Lekker taai

4 likes

Nou, ik tunede later in. Pff wat een vreselijke Marco show zeg. Bijzonder dat hij het zo weet te draaien dat hij zelf het grootste slachtoffer is. ‘Ik weet zeker dat ik het nooit meer ga doen omdat ik weet dat ik eraan onderdoor ga’. Oh bah bah. Nou snel weer wegzappen

8 likes

Heeft Maan er Ăźberhaupt ooit iets over gezegd, dacht van niet?

Hij sprak ‘omdat ik dan waarschijnlijk weer betrapt word en er niet nog eens mee weg ga komen’ verkeerd uit.

28 likes

Wat SAAI dit

1 like

Vreselijk hoe Linda maar door bleef drammen over “is er niet een kleine kans dat het weer goedkomt” :woozy_face::face_vomiting:

1 like

Was dit alles? Wat een teleurstelling, zonde van m’n tijd.

5 likes