FF Boulevard #5

En toch luister ik in de trein nu Een moment, heb ook geen ruggengraat he.

1 like

Dit plaatste Soundos en Fawrynogsawry zegt dat ze Fajah Lourens bedoelt. Weet iemand waar het over gaat?

3 likes

Gaat het misschien over Fajah die een gesprek had met Baudet?

2 likes

Geen idee

Maar die hashtag past Fajah wel heel goed.

30 likes

Oh geen idee! Heb er helemaal niks van meegekregen verder.

Fajah had een interview met Baudet ik denk dat ze dat bedoelen.

Edit: spuit 11 haha was hier boven al gezegd

2 likes

Ja het gaat zeker over Fajah met hem, want in de stories die fawry daarvoor postte ging Selma Omari ook los op Fajah over dat gesprek.

1 like

Toch niet verrassend dat fajah zo’n type als Baudet een podium geeft? Ze is een notoire corona ontkenner.

3 likes

Ah nee zeker niet verrassend!

1 like

Ennnnnnnnn marco en Leonie zijn weer samen, zo voorspelbaar na die hele act bij linda

5 likes

Wat???

11 likes

Als dit echt zo is waren ze allang terug bij elkaar en heeft hij showtje zitten spelen voor zijn ‘comeback’. Weet niet wat er nou uberhaupt waar is van deze hele saga behalve aandacht voor Marco Borsato.

21 likes

Ja doei: kom eerst ff met goeie bronnen voor je komt rellen op dit bord meiden.

In Shownieuws vertelt Patty Brard maandag: “Zaterdagavond is er een soort van verzoening geweest. Leontine en Marco hebben samen naar het interview met Linda gekeken. Weekend zag namelijk dat Leontine haar auto bij Marco’s penthouse in Alkmaar stond geparkeerd. Leontine ging pas de volgende ochtend weer met haar auto weg.”

Dit betekent niet: Ze zijn weer bij elkaar.

21 likes

Vraag mij vooral af of Leontine naast Marco op de bank zat met een bak popcorn

45 likes

Haha maar moet wel zeggen dat 99.9% wat fawry post klopt, waarschijnlijk komen ze met het officiële nieuws na een week

1 like

Damn zij is echt een dief van dr eigen geluk

49 likes

Ik ga vooral stuk om al die boomervrouwen op Feesboek die hem maar blijven verdedigen. Leontien was een heks maar wacht maar af zodra ze deze berichten lezen mogen we geen kwaad woord meer over haar spreken want “Ze ZiJn weEr bij ElK4ar”, Patty zei dat.
En als zometeen blijkt dat ze beiden de hele boel hebben zitten scammen is zijn muziek gelukkig nog steeds zo puur en prachtig dat we moeten realizeren dat hun privéleven niemand wat aangaat.
Love.It.

3 likes

Of misschien was het een gevalletje LOA. Naar de albumhoes van de nieuwe single van Marco staren en hoplaa je bent weer samen.

2 likes

Is dit al besproken?

Dat je door een man achter je rug om compleet wordt afgemaakt om je uiterlijk…ik zou echt weg willen rennen van de hele business.
Echt goed dat ze dit gewoon deelt, hoop dat meer celebs dit zullen doen want dit gebeurt bij iedereen die ook maar n beetje bekend wordt volgens mij.

3 likes

Walgelijk, zulke mannen.