FF Boulevard #5

Haha jezus wat een weggegooid uur. Maargoed het was dan ook Linda de Mol en geen Sven Kockelmann ofzo. Die had wel voor meer juice gezorgd 🥲

2 likes

Oftewel gewoon een uur lang promo voor zijn nieuwe single.

21 likes

Haha omg ook niet omdat het je partner kwetst, maar nee, omdat HIJ er aan onderdoor gaat :roll_eyes:

21 likes

Ik had net een beetje discussie met een vriendin erover. Zij denkt dat Marco oprecht is en spijt heeft en gelooft dat hij eerlijk is over Maan als hij dat zo zegt, etc. Terwijl ik ondertussen denk yeah right ik geloof er geen reet van, wat een zak hooi. Maar misschien ben ik wel weer te pessimistisch haha (niet als ik het forum zo lees)

15 likes

Waarom gaan mannen altijd in een slachtoffer rol zitten als ze vreemdgaan :nauseated_face:

En dit interview was volgens mij vooral erg belangrijk voor zijn nieuwe nummer.

50 likes

Ik vind het echt ranzig dat deze man gewoon tijd krijgt op nationale televisie om zijn ex onder druk te zetten en heel NL te overtuigen van zijn gelijk. Zo manipulatief.

45 likes

Dotan trad ook op bij AYNIL alsof het doodnormaal is. Alsof er niet 1030402 minder problematische artiesten zijn die dat podium goed kunnen gebruiken.

13 likes

En toch luister ik in de trein nu Een moment, heb ook geen ruggengraat he.

1 like

Dit plaatste Soundos en Fawrynogsawry zegt dat ze Fajah Lourens bedoelt. Weet iemand waar het over gaat?

3 likes

Gaat het misschien over Fajah die een gesprek had met Baudet?

2 likes

Geen idee

Maar die hashtag past Fajah wel heel goed.

30 likes

Oh geen idee! Heb er helemaal niks van meegekregen verder.

Fajah had een interview met Baudet ik denk dat ze dat bedoelen.

Edit: spuit 11 haha was hier boven al gezegd

2 likes

Ja het gaat zeker over Fajah met hem, want in de stories die fawry daarvoor postte ging Selma Omari ook los op Fajah over dat gesprek.

1 like

Toch niet verrassend dat fajah zo’n type als Baudet een podium geeft? Ze is een notoire corona ontkenner.

3 likes

Ah nee zeker niet verrassend!

1 like

Ennnnnnnnn marco en Leonie zijn weer samen, zo voorspelbaar na die hele act bij linda

5 likes

Wat???

11 likes

Als dit echt zo is waren ze allang terug bij elkaar en heeft hij showtje zitten spelen voor zijn ‘comeback’. Weet niet wat er nou uberhaupt waar is van deze hele saga behalve aandacht voor Marco Borsato.

21 likes

Ja doei: kom eerst ff met goeie bronnen voor je komt rellen op dit bord meiden.

In Shownieuws vertelt Patty Brard maandag: “Zaterdagavond is er een soort van verzoening geweest. Leontine en Marco hebben samen naar het interview met Linda gekeken. Weekend zag namelijk dat Leontine haar auto bij Marco’s penthouse in Alkmaar stond geparkeerd. Leontine ging pas de volgende ochtend weer met haar auto weg.”

Dit betekent niet: Ze zijn weer bij elkaar.

21 likes