Ik wilde het ook komen delen. Ben echt in shock en hoop dat ze keihard worden aangepakt. Hoop dat het kind (!!) ok is en blijft
Is hij van tijgers tijgers tijgers
Ja. Werd ook bekend door die serie mocromaffia.
Heb een paar keer een interview met hem op de radio gehoord, is niet bepaald een snuggere jongen. Hoop dat hij snapt dat dit niet oké is
Bah bah bah bah nare vent
Wederom een fucking rebus dit. Wat staat hier nu? Die jongen zou 17.000 euro krijgen om zijn piemel te laten zien en deed dit. Maar toen was het onee, je krijgt toch maar 1000 euro minus 500 euro benzinekosten?
Waarom gaat het hier uberhaupt over geld? Ik snap echt niets van deze wereld.
Jezus hoe ziek is dit? Aub de gevangenis in ermee. Ik hoop dat dit ook door de media wordt opgepakt?
Ik zag het ook net. Dit is echt niet normaal. Die jongen is nog minderjarig en er daarna nog zo lacherig over doen. Terwijl nu zoveel mensen het hebben gezien en het blijkbaar ook rond gaat op het internet. Ik hoop ook dat alles goed gaat met de jongen.
Ik snap het ook niet hoe het zit met geldbedragen. Ik heb de live gelukkig ook niet gezien. De jongen (14) zou geld krijgen om zijn geslachtsdeel te laten zien. Daar zou hij âŹ1000 cash voor krijgen, mits hij het zelf bij Bilal op zou komen halen. Als Bilal het zou moeten brengen zou het âŹ500 zijn wegens benzinekosten 
Ik hoop zo erg dat die jongen een beetje okay is. En dat Bilal en Oussama (Muis uit Mocro Maffia, die ook in de live zat) een straf hier voor krijgen. Dit is echt niet normaal
Wanneer was deze live?
Elke poep ech scheet word door de media opgepakt, maar dit dan weer niet?
Het zijn geen André en Monique hé.
Ik weet niet hoe het zit met nieuws oppakken of dat je zelf nieuws kan âinsturenâ. Hopelijk wordt er iets mee gedaanâŠ
ik ken alleen
Hart van Nederland wil graag weten wat er gebeurt in je omgeving. Stuur een mail naar hart@talpanetwork.com of bel naar 020-8007777.
Wat een vreselijke actie dit! Ik begrijp ook nu pas dat die jongen deelnam aan de live van Bilal. Ik dacht dat die minderjarige jongen bij hem was, maar het was dus allemaal virtueel zegmaar. Wat naar!
Ik weet dat Bilal in het weekend een kinderprogramma op de NPO presenteert. Ben benieuwd of daar nog sancties op komenâŠ
Is hij dit ook?? Wat een misselijk ventje. Ik ga dit wel tippen bij Telegraaf, snownieuws etc. Echt wtf, als dit bij een minderjarig meisje was geweest, was dit allang opgepikt
Vanavond is er een aflevering met Bilal op RTL van Rooijackers over de vloer. Hoop dat ze maar even een andere aflevering gaan uitzenden
Ik neem aan dat dat nog wel komt hoor. Volgens mij vond die live uitzending gisteravond laat plaats aangezien al die roddelaccounts er pas vroeg deze ochtend over gingen berichtten. En het is pas 9 uur, denk dat alle redacteuren nog ff rustig hun eerste kopje koffie naar binnen aan het werken zijn.
Edit: Ik kan me trouwens ook voorstellen dat redacteuren met nachtdienst dit niet zomaar mogen plaatsen gezien de gevoeligheid ervan. Dat ze eerst intern moeten overleggen wat ze wel en niet benoemen bijvoorbeeld.
Story op insta van @Jochemosl heb ik iig geforward naar Telegraaf en snownieuws. En account van Bilal gerapporteerd. Hopelijk helpt het als veel mensen dat doen 
Nee vooral ook dat stuk âik ben niet echt een fietsendiefâ, maar wel de straat op gaan met een moedersleutel die in bijna alle sloten past