FF Boulevard #5

Voor dat geld zou ik echt niet 3 keer per week voor 6000 koters optreden en mn gezicht op een lunch trommeltje laten drukken.

69 likes

en nog 300 ‘papa’s’ die gezellig mee zijn voor de ‘kids’.

11 likes

Samenvatting:

• Ze heeft in 2009 auditie gedaan voor K2 zoekt K3. Ze was toen 21. Tijdens de auditie van K2 zoekt K3 moest ze om 8 uur aanwezig zijn en daar werden alle deelnemers per uur ingedeeld in een groepje van 3 dat een optreden moest geven voor de jury. Er waren zo’n 35 deelnemers, waardoor ze 15 uur moest wachten voordat ze aan de beurt was. Ze is hier nog steeds boos om, want ze moest dus om 8 uur aanwezig zijn terwijl ze pas om 23 uur het optreden zou hebben.

• 3 van de 4 juryleden vonden haar te jong en Patty vond haar zang net niet goed genoeg. Miguel Wiels vond haar wel goed genoeg om door te gaan, maar de meeste stemmen gelden, dus ze mocht niet door. Ze is hier boos over omdat ze hierna bekend werd als Keet, wat aangeeft dat ze wel kan zingen. insert video van haar als Keet, om te laten zien dat ze kan zingen

• Al haar video’s waarop ze als Keet te zien is zijn verwijderd, omdat er een nieuwe Keet kwam.

• De vrouwen die wél door waren naar de volgende ronde, moesten een contract tekenen waarin o.a. stond dat je salaris 3200 euro pm zou zijn. Een vriendin van haar heeft het contract niet getekend (vond het bedrag te laag) en mocht toen niet meer door. Ze vindt dat Gert al het geld in zijn eigen zak steekt.

• De blonde meiden in K3 zijn volgens haar net altijd iets beter geweest dan de andere twee. Ze denkt dat ze er daarom voor kiezen om iets anders te gaan doen. Ze denkt dat Studio 100 verbiedt om bepaalde projecten/influencer-achtige samenwerkingen aan te gaan.

• Ze denkt dat Klaasje makkelijk een carrière kan opbouwen, omdat ze veel aandacht krijgt in de media, net zoals Josje. Ze denkt dat Josje beter haar carrière in Nederland had kunnen opbouwen.

• Klaasje heeft volgens haar misschien niet genoeg persoonlijkheid om presentatrice te worden, maar ze ziet haar wel acteren in GTST ofzo.

Vervolgens gaat ze audities kijken die mensen hebben ingezonden voor de nieuwe K3 zoektocht.

45 likes

Ze is wel best gemeen tijdens die audities die ze bekijkt. Zo zegt ze dat het pedo is dat een jongen zegt dat hij graag met kinderen werkt. Ok meid :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik weet nog wel toen ze nog leuke vlogs maakte dat ze ook kinderen musical-les gaf.

Ik heb het vanaf hier niet meer gekeken, ze is inderdaad niet heel sympathiek. Ze benoemd in de video ook vaak wat een star quality ze zelf heeft en dat haar rol als Keet en haar huidige carriere dat bewijst.

Ja en dat ze niet meer op tv is omdat ze niemands kont wil kussen in Hilversum.

Bij die auditievideo’s zegt ze dat ze ‘zomaar’ wat aan klikt, maar kiest dan wel per ongeluk de video’s uit van mensen waar ze veel lulligs over te zeggen heeft.

Ik ga stuk omdat deze meid nog steeds pissig is dat ze in 2009 een keer ergens om 8u aanwezig moest zijn terwijl dat misschien niet direct nodig was geweest :joy::clap:t3: Thanksssssss voor de samenvatting!

92 likes

Wow dit is echt niet oke, wtf.

5 likes

En door dit soort mensen kan je wel de Pabo zo inrichten dat je kleuterklassen etc. niet hoeft te doen maar dan blijft het aantal meesters nog steeds nihil. :nauseated_face:

11 likes

Ik vind het echt bizar dat mannen het niet leuk kunnen vinden om met kinderen te werken uit angst dat ze meteen als ‘pedo’ te boek staan. Ik denk dat wat jij noemt, in het onderwijs het superbelangrijk is dat ook meesters genoeg vertegenwoordigd zijn en dat er op die manier goede mannelijke rolmodellen zijn.

18 likes

Ik hoorde een soortgelijke opmerking een keer van een vriendin. Ik had echt zoiets van je hebt er geen problemen mee dat je een kind hebt met je vriend maar als je vriend dan bijvoorbeeld les zou willen geven op een basisschool, dan is het opeens een probleem? Een kind blijft een kind en volgens mij is de kans veel groter dat je kind iets rottigs meemaakt binnen je ‘eigen kring’

4 likes

Ik besef me nu pas dat de blonde van K3 steeds degene is die weggaat. Eerst Kathleen, toen Josje en nu Klaasje.

7 likes

Deze meid heeft zooooon nare/rare fibe

1 like

Dankjewel!!

Ik ben niet zo bekend met haar, maar wie/wat is Keet?

1 like

Een soort personage dat zangeres is en een eigen tv-show heeft. Het is vergelijkbaar met K3, maar dan met één persoon en veel minder bekend.

1 like

De eerste 2 delen van die nieuwe documentaire van Demi Lovato staan op Youtube sinds vandaag. Ik begreep dat er 4 delen zijn en dat deel 3 over een week online komt.

Wat ik ervan vond en een paar dingen die ze laten zien/voorbij komen, geen hele grote spoilers of heftige triggers ofzo

Vond het wel interessant om te zien op zich, heel heftig wel, maar heb tot nu toe niet veel meer meegekregen dan hoe ze struggelde voor haar overdosis en hoe die overdosis vervolgens plaatsvond. Het is dus meer een opsomming van feiten tot nu toe. Ze laten ook wel veel beelden zien (de ziekenhuiskamer waar ze in lag, een filmpje van haar hersenscan) waarvan ik de toegevoegde waarde echt niet zie, beetje sensatie achtig. Maar ben benieuwd wel naar de rest en de boodschap die hier voor haar uit voortkomt en hoe ze dat overbrengen.

2 likes

Ik zag deze story net op Instagram voorbij komen over Bilal Wahib. Story is van @Jochemosl maar wat is dit voor iets raars?

5 likes

Ik kan er niet over uit dat €3200 serieus het bedrag is. Er wordt ZO veel geld aan K3 verdient en het is zo’n ongelooflijk zware baan. Hoe durven ze dat salaris aan te bieden. Ik had ze recht in hun gezicht uitgelachen. Belachelijk.

37 likes