FF Boulevard #5

Hoezo denken ze dat dit een goede reactie is?

Is dit van voor de ophef? Heeft die succesvollere gast geen manager?

Als getuige, lees ik nu. Hij is geen verdachte.

Dat zeiden ze tijdens de livestream, net nadat dat jongetje weg was. Van het was een grapje, niet de bedoeling dat hij het echt deed. Blablabla.

1 like

Mag hopen dat ze nog op een andere manier reageren. Maar wss verdwijnen ze voor een jaar onder de radar en poppen dan weer op.

Misschien dat ‘fans’ ze snel vergeten maar ik denk dat bedrijven/producties niet snel nog met ze willen samenwerken die gaan dan ook zoveel gezeik over zich heen krijgen.

Ik heb juist het idee dat ze dondersgoed weten dat dit niet oké was en dat ze het hiermee proberen te bagetalliseren en wegwuiven in de hoop dat het overwaait.

1 like

3 likes

Ik denk dat ze zolang de strafzaak loopt niet zullen reageren, of alleen heel vaag maar niet excuses maken ofzo.

Mag toch hopen (en aannemen?) dat als dit bij de politie in behandeling is die ook wel iets van slachtofferhulp inschakelen in de zaak. Hoop dat hij oke is, echt sneu.

3 likes

De zoon van?
Het broertje van het meisje die de blonde vrouw op de arm had die coke kocht? :stuck_out_tongue_winking_eye:

33 likes

Zeker een misplaatste ‘grap’.

Hoogervorst is de vrouw van Bram Moszkowicz - de vader van Nathan (manager) toch?

“ Ahammoud lijkt de schuld niet alleen neer te leggen bij Wahib, maar ook bij de jongen zelf. De acteur zegt dat hij alleen de Ferrari van zijn vader wilde zien. “En dan laat die malle zijn lul zien op een fucking live bro, dat doe je toch niet.””

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: gatverdamme gatverdamme gatverdamme.

33 likes

Wauw… dat artikel

Volgens de acteur heeft hij zelf “niets tegen die jongen gezegd” en werden er “grapjes” gemaakt. “Zoiets kan gebeuren, bro”, zegt hij. “Het is een uit de hand gelopen grap. Ik kan er niets aan doen dat iets gebeurt.”

De acteur zegt dat hij alleen de Ferrari van zijn vader wilde zien. “En dan laat die malle zijn lul zien op een fucking live bro, dat doe je toch niet.”

echt rot op man, je wil gewoon je eigen hachje redden, echt smerig om dit over de rug van een 12 jarige te doen. Je zat net zo goed fout.

Ook zegt hij zelf in gesprek te willen gaan met de jongen. “Ik heb niet eens iets gedaan, maar ik ga het goed met hem maken.

dit vind ik zó erg, dat joch is wss harstikke fan van ze, die 2 komen er wss bij dat jochie nog mee weg ook, aai over de bol, coole merch trui geven en alles is goed. Niet te doen dit omg.

67 likes

Nou alsjeblieft niet, de ouders zijn er ook nog en ik mag hopen dat die ervoor zorgen dat het niet op zo’n manier ‘afgerond’ wordt.

1 like

Nou… gezellig daar bij MM
Dissapointed but not surprised

3 likes

Gatverdamme. Wat een kutventjes.

Bedoelen ze niet Nasrdin Dchar? Hij is toch geen rapper?

Ik vind het wel telkens een hele opgave om nou precies te snappen wat er gezegd wordt bij dat Juicechannel.

84 likes