FF Boulevard #5

Lol ja ik zie meer mensen dit steeds zeggen maar snap het niet zo goed. Miss omdat ik met cliƫnten werk die ook zo communiceren

4 likes

Oh gelukkig. Ik dacht even een andere nass, dan ga ik dat deleten.

Ice? De beelden van de live met Ice en 2 anderen (geen kinderen maar mensen die ik niet ken) staat ook op de insta story van juicechannel

Hij zat ook niet in die live. Hij heeft gereageerd via instastories

Ik denk dat ik het begrijp met context. Om welk jongetje gaat het in dit geval? Of was dit in dezelfde livestream?

Er is een tweede live geweest met daarin ice, ice zijn neef en een andere Bilal
Hier was geen kind bij betrokken
Ze bespraken het incident waarbij ze het belachelijk maakten en ice meerdere keren riep dat je een hoer bent als je je pik laat zien

3 likes

:exploding_head:

3 likes

Ik keek net Boulevard, Peter had er geen goed woord voor over. Toen Bridget vroeg of dit gevolgen geeft voor zijn werk gaf een andere presentator als reactie ā€œbij Top Notch zijn wel meer artiesten met strafbladen, ze kunnen daar zowat kwartettenā€. :sweat_smile: Lekker label ben je dan.

52 likes

:pensive:victim blaming in het kwadraat dit

2 likes

ā€œHij is enorm aangeslagen, ook omdat hij nu alles ziet instortenā€. Of te wel hij vindt het alleen erg voor zichzelf. Geeft geen f*ck om dat jongetje. Nog walgelijker :face_vomiting:

22 likes

ik vind echt zo dom waarom doe je dit als volwassene een tiener aan? Echt je gedragen alsof je 7 bent en zelfs dan zijn er zevenjarigen met meer geweten.

4 likes

Nou ik vond Peter nog aardig mild met het is een uit de hand gelopen grap, een stommiteit met nu wel ernstige gevolgen. En dat hij zijn carriĆØre wel kan redden als hij zsm gaat aanschuiven bij een talkshow om zijn excuses aan te bieden. Nou nee, geen enkel excuus is goed!

7 likes

Hahaha oh srry

1 like

Bilal vind het zo te lezen vooral heel erg voor Bilal.

Wat een verrassing.

60 likes

Tja hij kruipt nu in het slachtoffer rol. Zag volgens mij gisteren of eergisteren op tv een stukje van hoe trots hij is op zichzelf. Dat hij binnen 10 jaar na verlaten van het basisschool het al heeft gemaakt. Erg uit de hoogte. Hoop dat hij goed gestraft zal worden.

Boef heeft wel eens in het openbaar excuses aangeboden, maar hij is volgens mij nooit in zo’n delict terecht gekomen.

3 likes

O, ik twijfel er niet aan dat het zo gaat lopen.
Die gaat vandaag of morgen heel verbolgen zitten zijn bij Jinek en dan wordt hij heus wel weer opgepikt door een ander obscuur label.

2 likes

Boef heeft toen dat incident gehad met die vrouwen die hij kechs noemde terwijl ze hem hielpen weet ik nog.

Maar dat is wel anders dan deze zaak natuurlijk

Was dat jongetje trouwens met zijn gezicht in beeld? Want we horen niets over hoe het met hem gaat en of zijn ouders wel of geen aangifte gaan doen? Kan mij voorstellen dat dit kind nu ontzettend schaamt als bijvoorbeeld klasgenootjes dit hebben gezien. Die Bilal maakt geen enkele excuses direct naar dat kind!

Ik vind dat het niemand wat aangaat hoe het nu met dat jochie gaat.

2 likes

Volgens mij hoorde ik net bij boulevard dat er geen aangifte is gedaan en Bilal daardoor weer vrij is, maar ik was ook mn boodschappen aan het opruimen dus weet niet of ik het echt goed gehoord heb.

3 likes