FF Boulevard #5

Ja klopt is echt zwak

1 like

Jammer dat de Nos het filmpje toonde ookal was dat deel geblurt

Even wat anders… https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5221576/jose-woldring-ex-van-thomas-dekker-verwachting

Wist niet eens dat ze uit elkaar was met Thomas Dekker. Gaat lekker vlot in ieder geval…

2 likes

Maar die Achmed, is dat een belangrijke figuur binnen de organisatie van die serie? Of is het gewoon een normale collega van deze kneusjes? Want ik ga er vanuit dat iedereen dit een walgelijke actie vindt, waarom moet bewust die Achmed er dan nog een uitspraak over doen?

(Sorry, kijk die hele serie niet dus heb totaal geen idee wie het zijn)

Nou, hij is weer op vrije voeten en er is geen aangifte tegen hem gedaan lees ik zojuist. :slightly_frowning_face:

Ja, hij is zowel de producer als mede schrijver van de serie. Dus ja, wel een belangrijk persoon.

3 likes

Bizar hoe ons beeld zo kan veranderen! In de goede zin toch wel… Ik dacht toen ook dat ze dik was geworden, maar ze was daarvoor ook echt super skinny en afgetraind. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze maat 36 had in die flaired broek. Al hoewel, ze is wel heel klein dus misschien ook wel. Anyway het is stom om na tedenken hierover dus ik laat het los. :sweat_smile: Kleding en schoenen zouden wat mij betreft echt maatloos mogen zijn.

1 like

Yvonne en haar Starbucksbeker + rietje willen ook wat zeggen.

7 likes

Ik ben zo klaar met haar, sensatie zoeker.

37 likes

…

Ze zegt dat het strafbaar is om die beelden te verspreiden, maar het überhaupt hebben is toch ook strafbaar? En ze zegt ook doodleuk dat zij die beelden heeft :thinking:

Ik snap dat de ouders geen aangifte doen omwille van het kind, het klein willen houden en hopen dat het verdwijnt (dit is overigens een aanname van mij, dat er om deze reden geen aangifte is gedaan), maar toch is het belangrijk dat er wel aangifte wordt gedaan. Hij denkt nu ā€˜nou daar kom ik gelukkig makkelijk mee weg’ terwijl hij ervoor gestraft moet worden.

13 likes

Ze zegt ook " Ik heb zoiets stoms nog nooit gezien"
Blijkbaar nooit naar dr eigen video gekeken.

39 likes

Wat een profiteur zeg…met d’r popcorn show. Ja meid, dit is echt popcorn waardig nieuws. Dom kind.

6 likes

Ik zag in een Facebook groep een printscreen van een Whatsapp gesprek met het jongetje en een beheerder van de Facebook groep en hij gaf aan dat hij bang is om gepest te worden, zo zielig. Er wordt dan ook door de andere persoon gezegd dat het niet zijn schuld is en dat er veel mensen zijn die hem willen helpen.

1 like

En een boek uiteraard

1 like

Serieuze vraag maar is een aangifte door het slachtoffer nog nodig als vast staat dat er een strafbaar feit is gepleegd? Ik dacht altijd dat dat iets uit Amerikaanse films was en dat het OM hier juist ook zelf actie kon ondernemen.

8 likes

Nou dat is toch er makkelijk mee weg komen IPV een gevangenisstraf? Beetje huilen bij Linda IPV gewoon vast zitten voor je criminele daad.

Als Bilal zn carriere nu niet voorbij is na dit. Gaat hij er wss wel altijd opmerkingen en vragen over krijgen enzo. Maar iets in mij zegt dat hij dan toch gaat zeggen " Ja het was maar een grap en er was geen aangifte gedaan dusss"

Wow dit kan ik me ook nog goed herinneren! En ook dat ik vond dat ze inderdaad zo enorm dim was. En nu zie ik het en denk ik??? Waar de fuck gaat dit over. De meidenbladen die ik las stonden er ook vol mee in mijn herinnering. Ik hoop echt dat kinderen nu kunnen opgroeien zonder die enorme fucked up dwang om er maar zo dun mogelijk uit te zien, jemig

6 likes