Wow heftig, dit heb ik niet meegekregen
Ah was dat helemaal vergeten. Vreselijk 
Ja dat weet ik en nog andere vreselijke dingen, maar dit met een minderjarige niet. Heftig allemaal.
Waar slaat deze reactie op? Ik zeg niet dat het kind met naam en alles in de media moet verschijnen maar het is heel normaal dat er een statement o.i.d komt waarmee iedereen hem een hart onder de riem steekt.
Voor hetzelfde geldt doet hij zichzelf iets aan en dan horen we dat weer wel. Vind dat er tot nu toe door de media geen enkele aandacht wordt besteed aan de geestelijke gesteldheid van dit kind maar ondertussen laat rtl boulevard wel de live zien met herkenbare geluid van zijn stem.
Nouja je mag op z’n minst hopen dat het ok met hem is toch?
Ik denk 14 maar dat mensen het nu heel juicy willen maken en dan 12 zeggen. Echt sneu voor die jongen. Ik hoop dat hij niet al te veel mee krijgt van alles op t internet nu.
Ik kan niet zo goed het verhaal van fabiola mbt Bilal vinden, kan iemand me dat vertellen? 
Ik zie bij ice in zn insta comments dat een paar mensen voor hem opkomen en dat “Andere niet moeten zeiken in de comments”
Maar op een of andere magische wijze staan die “zeik” comments er niet meer 
Ahh ik vond MM zo tof omdat ik dacht dat Achmed Akabi echt een kans gaf aan jongens om bij zon hit serie te komen. Maarja… zijn allemaal klootzakjes dus.
Wow ik kan me dit nog heel goed herinneren. Zelfs Barack Obama had er iets over gezegd. Maar ze ziet er gewoon ‘normaal’ uit? Bizar dat mensen haar toen heel dik vonden 
Achmed Akkabi heeft deze actie ook niet veroordeeld toch? Wat mij betreft sta je er dan achter als je het als publiek figuur die zo nauw met iemand werkt je niet uitspreekt hierover, bah walgelijk!
Ja, dat lijkt me nogal logisch ja. Ik doel op het stukje “waarom horen wij niets…”
Nou, omdat het ons niet aangaat.
Ik zou echt niet weten waarom de politie of de familie met een mediastatement over de toestand van dat jongentje naar buiten moet komen.
Jaa precies heel veel mensen enzo hebben alles met Bilal erin nu verwijderd en een post gemaakt over samenwerkingen die gestopt zijn. En door MM is Bilal wel groot geworden maar die laten niks weten… Wel alle poepjes en scheten over de serie miljoenen keren blijven reposten maar hier niet ff een statement over maken.
Ik ben zo benieuwd hoe Achmed Akkabi er nu bijzit, zaterdag nog vol lof over zichzelf en MM in de Volkskrant en nu ineens valt de hele reputatie van die serie ineen 
Op het instagram account van MM is wel een story geplaatst erover maar Achmed heeft niet op zijn eigen account er iets over gezegd nee…
Thanks! Ga ff kijken
Vind het ook heel bijzonder dat Achmed Akkabi niets zegt. Van de week indd ook al lame reacties op de vragen op Twitter over Omar terwijl die bekend staat om vrouwonvriendelijk gedrag.
Vind het heel dat Nasrdin Dchar zich uitspreekt, hoop van harte dat bijv Walid Benmbarek en Robert de Hoog dat ook nog gaan doen
Heb ff die story gekeken vind die ook wel een beetje slap eigenlijk. Zo van jaa als het echt zo is dan is het wel erg ja maar laten we ff afwachten of het wel echt is enzo misschien is het fattoe toch
Love die doggo wel, gewoon minding his own business