Ik was van plan Mocro Maffia nog te gaan kijken maar ik ben door deze hele Bilal-gate al zoveel spoilers tegen gekomen 
Vind overigens ook niet dat die hele serie offline moet, wel dat een acteur eruit moet worden geschreven of moet worden vervangen als zoiets aan het licht komt en in ieder geval voorlopig niet meer benaderd moet worden voor nieuwe projecten. Zo’n serie speelt hij een rol in, naast vele anderen. Dat vind ik echt iets anders dan bijvoorbeeld de uitzending van Rooijakkers over de vloer, die echt om hem als persoon draait. Dat vind ik juist goed dat die gecanceld is.
Ben nog in dubio erover of ik vind dat hij nadat de rechtszaak geweest is en een eventuele straf is voltrokken ook geen podium meer zou moeten krijgen. Bijvoorbeeld een Immanuele Grives is na het uitzitten van haar straf ook weer in de media (al is dat wel een anders soort delict geweest waarmee ze niemand direct schade heeft toegebracht). Sowieso ben ik er ergens ook geen fan van om mensen for life te cancellen. Uiteindelijk werkt ons rechtssysteem ook zo dat men na een straf uitgezeten te hebben weer terugkeert in de maatschappij en een tweede kans verdient. Aan de andere kant vind ik het ook niet goed om problematische figuren een podium te bieden. Maar ik zie ook wel weer voor me dat als hij zijn straf uitgezeten is dat hij juist een soort voorbeeldrol gaat krijgen, net als die ex-verslaafden of ex-criminelen die op de basisschool langskwamen om je te waarschuwen dat je geen drugs moest gebruiken/niet moest stelen.