FF Boulevard #5

Ik lees veel berichten van; ja de jongen was nog zo jong, als hij nou van zijn eigen leeftijd was geweest… Ook dan is het echt niet oké. Bilal is wss een idool voor die jongen en dan is er sowieso al geen sprake meer van een eerlijke verhouding maar is het gewoon puur machtsmisbruik. En ook al is die machtsmisbruik er niet, ga je dat niet vragen tegen een X bedrag. Je weet niet hoe diegene zit qua geld en misschien heeft iemand het geld wel hard nodig en doet ie daarom dingen waar hij (of zij natuurlijk) achteraf spijt van krijgt. Je beslist in een fractie van een seconde en maakt daardoor geen wel overwogen beslissing, vooral niet onder druk. Dit is hoe dan ook niet oké. Gewoon niet.

8 likes

Sorry was even aan het werk, maar even terugkomend op mijn eerdere opmerking van de serie offline halen. Ik heb geen idee wat voor rollen de beide heren in de serie hebben want ik heb het nooit gezien. Maar ik vind wel nu er zoveel commotie is op zijn minst kunnen ze even wachten het met uitzenden van de nieuwe afleveringen. Vanuit de serie/producer is er toch ook geen harde afkeurende uitspraak gekomen op deze actie toch? Waarom zou je zo’n serie dan uitzendtijd gunnen.

2 likes

Haha vet kut dat je het dan moet uit typen. En dan steeds bro dit dat bro moet typen hahaha.

8 likes

Aah oke, dat wist ik dus niet. Ik dacht dat dit een lopende serie is waarbij ze beide in voorkomen.

1 like

Seizoen 3 is een paar weken klaar.

Samenvatting

Ze gaan dood

Omar zit er wel nog in ( heeft niks met dit incident te maken maar wou ik ff toevoegen voor de mensen die het niet kijken)

HALLO spoiler

2 likes

Zelfs al zaten ze er beide in hoeft het van mij niet te verdwijnen, er zitten ook andere acteurs in de serie die hier niks mee te maken hebben, camera crew en editors etc. Hun werk zou niet verloren mogen gaan alleen omdat 2 acteurs uit de serie iets hebben misdaan. Dan moeten ze gewoon uit de serie gegooid worden.

5 likes

Ja jammer dan. Zo boeiend is bilal nu ook niet meer haha.

2 likes

Hoe kut is dit voor dat jongetje. Waarschijnlijk krijgt hij veel gezeik omdat “hij” nu zoveel problemen veroorzaakt voor het idool van veel leeftijdsgenootjes of hij wordt gepest met het laten zien van zijn geslachtsdeel. Als er wel aangifte gedaan zou worden dan krijgt hij vast ook gedoe met andere kinderen die het lullig vinden voor Bilal omdat ze fan zijn. Als hij het niet doet is het ook niet goed, want hij moet gestraft worden volgens weer anderen. Je kan het nu gewoon niet goed doen als je hem bent, kan me voorstellen dat hij zich nu echt klote voelt, zo sneu.

9 likes

Wie speelt Omar eigenlijk? Ik kan het niet vinden en weet niet wie Omar is haha

1 like

De vader van komt goed. Ik weet niet of zijn karakter in de serie een naam heeft. Maar hij speelt iemand uit de gevangenis die zn leven verbeterd heeft en vrij komt enzo.

1 like

Ohhhh ik heb komt goed nog niet gekeken. Vandaar dus. Is het een aanrader?

Ik ontdek nu pas dat ‘501’ van Bilal is, die had ik de afgelopen dagen op repeat staan :scream: boycotten die handel dus, het schijnt dat artiesten niet veel verdienen aan spotify maar ik gun hem die €0,15 niet eens.

6 likes

Nja hij komt daar niet in voor. Maar als je komt goed kijkt en dan begrijp je wel wat andere dingen van seizoen 3 over komt goed.

1 like

Maar wat is er dan met die Omar?

1 like

Maar zou Bilal sowieso al te gast zijn bij Beau of nu speciaal hierom? Dat zou me wel tegenvallen van Beau.

Ik vind het echt heel erg dat hij nu al de kans krijgt om te laten zien hoe zielig hij is. Snap ook niet waarom dit nou weer zo’n haast heeft, wacht in ieder geval tot het onderzoek is afgelopen en er wel of geen aangifte is gedaan. Maar eigenlijk dan ook niet. We moeten niet constant problematische mensen een podium geven.

5 likes

Ik hoop echt dat mensen niet gaan kijken… Mja sensatie he :woman_shrugging: ‘die jongen moet gewoon z’n verhaal doen’ echt…

7 likes

4 likes

I can’t. Echt deze wereld :slightly_frowning_face:
Als het zijn zoon was dan. Had ie het dan ook gezegd?

28 likes