Niemand kan zich zomaar ontoerekeningsvatbaar laten verklaren.
Daar gaat een een mega lang proces aan vooraf in een instelling zoals bijvoorbeeld het Pieter baan centrum.
Puur op leeftijd is het lachwekkend kansloos.
Op de instagram van roddeloog spreekt de familie van het jongetje. Het gaat nu goed met hem en krijgt veel steun. Hij had een paar dagen weinig gegeten en gedronken en niet naar buiten geweest maar nu gaat het beter met hem. Je hoort hem zelf ook even zeggen dat het goed gaat en dat mensen zich geen zorgen over hem hoeven te maken.
https://www.instagram.com/p/CM2zgEUlh70GkC704nUtxnwchY4W2tCCs0J7dc0/?igshid=1c96k86nk7gsk
Misschien dat hij wel âminder gestraftâ wordt omdat hij door de media al helemaal is aangepakt?
Dat heeft een term volgens mij of ik heb iets verkeerd onthouden haha
Trial by media?
Ik volg die walgelijke bagger site niet, maar begrijp ik nu goed dat de familie het kind hebben laten zeggen dat het helemaal fantastisch met hem gaat?!
Nou nou je weet het wel sensationeel te maken zeg.
Er staat je hoort hem zeggen dat het goed met hem gaat dus wss zegt hij dat op de achtergrond.
Laten we niet de familie van dat jongentje gaan shamen aub.
O, sorry dat ik het extreem bizar vind dat de familie dit schijnbaar via Social Media wil oplossen en het kind daarin betrekt
Maar je hebt het niet eens gezien en je trekt nu al deze conclusies?
Hier
een chill pil.
Dat is wel tof inderdaad. Het leken me juist bullies die deze actie wel lachen vonden.
Nee, sorry. Ik ben echt niet chill met kindermisbruik.
Rozecoupeschaar zegt dat je het kind kon horen, wat duidelijk maakt dat het kind dus WEER online zichtbaar was.
Ik vind dat echt achterlijk, ja.
Niet per definitie, maar ik heb het ook niet gezien dus ik doe geen uitspraken over of het wel/niet achterlijk was.
@Frenky ik begrijp je wel hoor. Het slachtoffer is anoniem (met een pet voor zijn gezicht) en zijn moeder live geweest net op het account van Marwaâs juice. Veel mensen die dit gezien hebben vinden dat zijn familie teveel op clout gaat. En hij heeft een iphone 12 van een bepaald instagram account gekregen die zich inzet voor maatschappelijke verbinding. Familie vroeg ook hoeveel kijkers er waren tijdens de live
Familie wilde niet dat Bilal bij Beau kwam maar gaat wel zelf live op een insta account van een bekende instagrammer met andere bn-nersâŠ
En dan ben ik degene die een chillpill moet nemen?!
Sorry hoor, maar als je als ouders zijnde nu als prioriteit hebt om juice te spillen op een Instagram account, gaat er echt iets heel erg mis.
En de vraag is in hoeverre deze instagrammers het beste voorhebben met het slachtoffer. Waarom moet dat allemaal zo openlijk?
Fijn dat je de context totaal weg laatđ
Bah, wat vies.
Ik heb de live niet gezien alleen het kleine stukje in deze video. Het duurt 30 seconden en de broer van het jongetje filmt zichzelf, de jongen van 12 komt niet in beeld. Hij zegt zelf terwijl hij naast zijn broer staat dat niemand zich zorgen om hem hoeft te maken. Ik vind zoals hierboven al gezegd wordt het ook vreemd dat zijn familie dit deelt via een roddel(?) account.
@Rozecoupeschaar ja het is echt raar. Later komt die jongen dus wel met een pet voor zijn hoofd live. En die bekende instagrammers waaronder Appa zeggen dan dat hij echt veel volgers erbij gaat krijgen⊠âJe gaat 10K volgers krijgenâ âJij gaat groter worden dan onsâŠâ Het gaat nog steeds door⊠Lijkt mij ook niet leuk. Waarom gaan die mensen hulp bieden i.p.v. echte professionele hulp hiervoor?