FF Boulevard #5

ew

17 likes

Ja is

1 like

Hoe kom je daar dan weer terecht :sweat_smile:

1 like

Ik zit er ook in haha en ging net hierheen om erover te posten.

Appa is trouwens een rapper, of was een rapper… Een ‘straatfilosoof’ noemde hij zichzelf altijd hehe.

Via mensen die er naar luisterde en de titel “Geen Bilal bij Beau” maar goed, waarom ik luister staat volgens mij los van wat ik hier kwam zeggen.

3 likes

Ik vind zĂŠker dat iedereen een tweede kans verdient, ĂŠn ik vind dat er door justitie passend moet worden gereageerd.

En het ‘mooie’ is, justitie zal hem die tweede kans geven. Wrs in de vorm van een (deels) voorwaardelijke straf. Een straf die past bij het feit dat het een (zeer misplaatste) grap was en dat hij géén sexual predator is maar gewoon een jonge vent die een zeeeeer domme actie heeft begaan.

Het is zo hypocriet dat Top Notch hem aan de kant zet. Er zitten voldoende boeven bij die club maar van Bilal nemen ze afstand.

Wat er gebeurd is is zeer ernstig en schadelijk en het moet worden veroordeeld voor wat het is.

Tot zover mijn mening :grin:

6 likes

Ik lees net dat Bilal zelf de keuze heeft gemaakt niet bij Beau aan te schuiven, op basis van de wens van de ouders/slachtoffer om dat niet te doen. Dus de redactie van Boulevard geeft helemaal geen fuck :’)

8 likes

200

24 likes

Doet me denken aan mensen die in hun bio bij studie “student van het leven” hebven staan.

5 likes

¸,ø¤º°°º¤ø,¸¸,ø¤º°University Of Life °º¤ø,¸¸,ø¤º°°º¤ø,¸

22 likes

Lil kleine, Boef en Famke hebben allemaal een berichtje voor het slachtoffer opgenomen dat ze achter m staan enzo, vind dat wel tof van ze!

9 likes

Ongevraagd advies op basis van de assumptie dat je daar niet zo blij mee bent: heb je al eens geprobeerd te onderhandelen over je salaris? Veel mensen doen het niet omdat ze denken dat het toch geen zin heeft, maar zelf probeer ik altijd de mensen om mij heen te stimuleren het toch te doen en het heeft best vaak effect. (Ja ik ben inderdaad erg saai op feestjes.)

Ontopic: ik denk dat Bilal dit interview expres heeft gepland met het idee om af te zeggen, want nu lijkt het alsof hij iets geeft om wat het slachtoffer vindt.

8 likes

Hahaha! Feestnummer :partying_face:

Ik ga inderdaad om salarisverhoging vragen. Ik heb al meerdere keren gevraagd aan de MA of mijn functioneringsgesprek nou toch snel gepland kan worden. Ik ben er helemaal klaar voor :crazy_face:
Maar daarnaast weet ik ook dat ik in een minder betaalde sector werk en dat heb ik op de koop toe genomen. Maar er mag wel iets bij

2 likes

Uhmmmm
Op aanraden van z’n advocaat dus…

( Kunnen die salaris besprekingen ergens anders heen :sweat_smile:)

16 likes

22 is ook gewoon best oud?? Natuuuurlijk is dit altijd hartstikke fout, maar “hij is nog maar…” kun je wellicht zeggen over iemand van 15, maar 22?
What’s next, “hij is nog maar 25/28/34/37”?

29 likes

Precies!!
Het is ook niet voor niets dat het jeugdstrafrecht ook op 18 tot en met 22 jarigen kan worden toegepast. (Het adolescenten strafrecht)

Volwassenen tot 23 jaar kunnen ook berecht worden volgens het jeugdstrafrecht. 18 is theoretisch wel volwassen, maar in praktijk niet altijd. (Geldt denk ik niet voor deze zaak). Meer om nuance aan te brengen in discussie over ‘kwajongensstreek’ en volwassen zijn.

1 like

Ik vind het vooral raar dat jan en alleman er iets over moeten zeggen. Natuurlijk kan het waar zijn, maar laat dat dan over aan zijn advocaat of mensen die echt weten hoe de hersenen van een 22-jarige werken. Als leek moet je dit soort dingen gewoon niet willen nuanceren vind ik en al helemaal niet met je kop op televisie. Dat doet allemaal af aan hoeveel begrip mensen voor het slachtoffer hebben, die al 100-0 achterstaat.

14 likes

Zijn Edison is ook ingetrokken. Zal vast ergens al besproken zijn in dit topic maar kon het niet zo snel vinden.

2 likes

Huh. Beau noemt het online shamen? Dat is behoorlijk bagatelliserend.

1 like