Nja aan de ene kant heb ik zoiets van ja eigenlijk is het goed om nu even niet die jongens te supporten enzo. Maar aan de andere kant is het wel zo dat er genoeg andere artiesten zijn die ook shit hebben uitgehaald en daar luisteren/kijken we nog wel naar.
Ik heb ook zoiets dat nu iedereen ineens wilt laten zien van " Kijk wij boycotten hem nu ook goed he" terwijl ik dan denk ja 2 dagen later wil je ook ineens mee doen. Is dat om de likes of omdat je er echt achter staat.
God ik kende Bilals muziek niet dus ik dacht ff luisteren hoor 4 jaar later
Maar Tigers en 501 zijn wel echt chille liedjes nu heb ik weer R Kelly Dilemma had niet moeten luisteren nu zit het in mn hoofd.
Kan je niet even lekker gaan viben met k-liber om het af te leren.
Jaloers is ook chillâŠal 3 dagen in mn hoofd door dit gedoe.
Wel heb ik het geluk dat ik 1 nummer al niet kon luisteren omdat ik dat associeerde met iemand die ik nu kut vind hahah
Maar in NL hebben we bijv ook SFB en Frenna die vast hebben gezeten voor seksueel misbruik en het verspreiden van een video daarvan van een meisje van 15, die hebben er notabene zelfs een album over gemaakt, of JoeyAK die een vrouw heeft ontvoerd en ernstig mishandeld voor de ogen van haar kinderen. Misschien is mân geheugen faulty maar die werden volgens mij wel een stuk minder streng aangepakt dan Bilal en Oussama nu. Niet dat ik vind dat die laatste 2 daarom ook minder straf verdienen, die eersten eerder meer, en vraag me af wat dan het verschil is dat het nu opeens wel zo gaat. Maar goed wat mij betreft worden al die figuren gecanceld
Misschien speelt het alsnog mee dat dat ook binnen Nederland is en dus op minder grote schaal (in vergelijking met bijvoorbeeld R Kelly)? Dat van Frenna speelde ook rond 2016, er is in 5 jaar ook wel een hoop veranderd en ik heb het idee dat het nu wel serieuzer wordt genomen dan toen. Daar zal #metoo vast ook een rol in hebben gespeeld. Maarja het blijft idd op zân zachts gezegd apart dat mensen gewoon nog wegkomen met zulke shit. 
m.i. gaat het niet om dat het oneerlijk is tegenover Bilal dat ie âgecanceldâ wordt omdat anderen ergere dingen hebben gedaan of nog wel bij Topnotch zitten. Het echte probleem is dus waarom mensen zoals Frenna dus wel mee weg komen. Hoe Bilal nu aangepakt wordt is zân eigen verantwoordelijkheid. Toch logisch dat hij bijv. geen Edison krijgt. En Kaj vd Ree is wel van de radar. Dus wel interessant hoe dat dan werkt.
Wat doet die Kaj dan tegenwoordig?
Ja, geen idee dus 
Sorry, bedoelde meer algemeen en over comments daarvoor en wat fawry zegt. Dat het oneerlijk is.
Die werkt toch bij een ict bedrijf ofzo? En zijn YouTube kanaal heeft ie ook verkocht aan iemand anders
Maar wat je hier schrijft is toch jĂșist aanleiding om R. Kelly niet meer te draaien, om hem maar als voorbeeld te nemen?
Dat van Bilal wordt massaal weggewuifd schrijf je, maar zijn nummers worden niet meer gedraaid. R Kelly is/wordt veroordeeld (in de letterlijke zin, door de rechtbank) en wordt nog steeds gedraaid.
Maar er zijn toch ook heel veel mensen die R. Kelly niet meer draaien om die reden? Op het forum komt er ook eens in de zoveel tijd een poll langs daarover en daar word ook altijd wel overwegend zo op gereageerd.
Dat klopt, maar we hebben het nu over radiostations die over Bilal besluiten hem niet meer te draaien, maar nog wel R. Kelly enzovoort. Dat dat raar is, daar gaat de discussie over. Toch?
Ah op die fiets. Misschien komt dat omdat R. Kelly een veel gevestigde naam is in de muziekwereld, als zijn muziek ineens niet meer wordt gedraaid valt dat meer op en heeft het een grotere âimpactâ dan als de de twee nummers die Bilal heeft uitgebracht niet meer worden gedraaid. Het slaat een kleiner gat zeg maar.
Ik ben het hier niet mee eens trouwens hoor haha, wat mij betreft boycotten ze iedereen direct. Maar probeer de beredenering van radiostations te duiden.
denk dat er niet echt een diepere redenatie achter zit, behalve dan likes pakken door nu mee te varen op de stroom. Als ze echt alleen muziek willen uitzenden van niet-problematische figuren dan moet er een flinke deepclean plaats gaan vinden.
Waar ik me aan stoor:
Dat het bericht begint en eindigt in het Engels
Vergelijkingen die niet opgaan
Samenstellingen die los worden geschreven
En retorische vragen van lik me reet.
MaAr HeT gAaT wEeR gOeD hOoOoOrâŠ
Damage undone, slechts 48 uur had het nodig.

Oké, een punt heeft ie gelijk in, waarom rutte opnieuw verkiesbaar kon zijn (staat ook echt compleet los van Bilal maargoed :p). Maar verder. Nee.