FF Boulevard #5

Hoe meer ik lees hoe minder hij een punt maakt?? Maar kan ook omdat ik gewoon moet gaan slapen
afbeelding

15 likes

afbeelding

euhm Gordon doe even normaal

57 likes

“Ik vraag me af waarom ik al die 30 jaar ben genegeerd en niks heb gewonnen”, nou misschien omdat je muziek nergens naar klinkt?

Rob de Nijs eigenlijk ook niet dus waarom hij wel iets wint is een raadsel mja

17 likes

In plaats van dat hij zich afvraagt hoe het kan dat hij na 30 jaar nog steeds geen Edison heeft gewonnen. Zo goed doe je het dan blijkbaar niet, mja ff lekker rellen

2 likes

@tessel Ik kan echt niet lezen wat daar staat, de foto’s worden niet meer groter als je erop klikt

1 like

Je kan gewoon inzoomen met je vingers

3 likes

Screenshot_2021-03-27-22-53-21-00
Zo beter te lezen?

6 likes

Prijs voor Gordon:

image

39 likes

De post zelf:
https://www.instagram.com/p/CM76fVrHZ_P/?igshid=nji6yxtgcelr

1 like

Ugh hij heeft ook weer aandacht nodig hoor

2 likes

Ff heel wat anders he. Maar die Fawry doet me zo aan fred van leer denken. Hoe hij praat ofzo. Beetje dezelfde manier

14 likes

Een troost voor Gordon: als er een prijs bestond voor het misbruiken van uitroeptekens en hashtags had hij die dubbel en dwars verdiend

10 likes

Als hij gewoon een verhaal houdt (casual on stories zeg maar) vind ik het nog meevallen. Maar qua maniertjes lijkt hij het wel wat over te nemen ja. Of hij is gewoon zo maar iig lijkt het er op haha

1 like

Ik zou echt geen 1 nr van Gordon kunnen opnoemen. Misschien daarom?

2 likes

Hij is gewoon zo

Never nooit meer!! Vond ik vroeger als klein meisje oprecht een prachtig nummer :pleading_face: mja, toen luisterde ik ook de Backstreet Boys/Spice Girls/Gareth Gates/ etc grijs dus mijn referentiekader was nogal ehh anders. Gelukkig werd mijn muziek smaak later beter, hehe.

13 likes
9 likes
  • Ik kijk liever Geordie shore
  • Ik luister liever Gordie de Edison zeikerd.

0 stemmers

5 likes

Ik heb een keer een (niet enge) stalker gehad die mij allemaal songteksten van Gordon toestuurde want die gingen over ons :cry:

43 likes

Gordon en replay vind ik echt top muziek! Of moet ik door naar het opbiechttopic?

25 likes