Echt mijn lievelings scene ooit dit, dat hoofd van Roy is zo fantastisch
Snap verder niet hoe je gifjes upload dus jullie moeten het doen met een foto

Ik weet niet waarom ik dit aanklikte en het is vast super oud nieuws en al besproken maar oh my, met iedere zin die die Johnny hier uitspreekt laadt ie meer verdenking op zich. Wat een misplaatste zelfingenomenheid. En wat een onkritische benadering, ik was al geen fan van je Thijs, maar even serieus, het is nu echt tijd voor een carrièreswitch.
Wow love die dramatische intro van 18 seconden.
Hahaha ja en dat moment dat hij glitters uit zân broekzak pakt en omhoog gooit

Eh ja dat was me wel opgevallen ja. 
Whaha dat is echt het chillste ever
Ik ben echt bloedchagrijnig maar door deze gif net even hardop gelachen. Prachtig, bedankt!
Graag gedaan!!! Dat filmpje maakt me ook altijd weer even aan het lachen, werkt echt al jaren hahahahhaha
Snap vooral niet dat je zin hebt om met een newborn en kleuter uren te gaan vliegen om daar in de drukkende bloedhitte te gaan zitten.
En nee, voor Greg lijkt het me niet leuk.
Verder zoeken ze het maar lekker uit.
Moet Gregory niet gewoon ergens voetballen en kon hij niet zomaar mee?
Ja natuurlijk maar dan lijkt het me nog steeds niet echt leuk dat je zelf niet met je gezin weg kunt en je verse baby dus niet ziet. Dat bedoel ik met het me voor niet leuk lijkt. Ik zou daar van balen.
Maar goed, ze zullen het wel prima vinden.
Ja wel. Bij RKC.
Hij speelt alleen niet regelmatig ivm psychische problemen. Maar hij staat gewoon onder contract.
Maar het is een aanname om te denken dat hij hetzelfde vindt. Misschien hebben ze het gewoon in overleg gedaan he, weten wij veel.
En daarom zeg ik âhet lijkt mijâ en â ze zullen het wel prima vindenâ.
Ik denk ook omdat minder mensen weten wie zij is (ik had nog nooit van haar gehoord) en heel veel mensen wel weten wie Lil Kleine is
Edit: of is dit een verkeerde inschatting en is zij âs Neerlands nieuwste succesvolle influencer oid?
Zij is in het buitenland best wel bekend als model.
Ik heb eigenlijk eerder een probleem met dat ze in deze tijd op vliegvakantie is haha
Ik vind het wel een verschil of jij je na je bevalling goed genoeg voelt om met newborn op vakantie te gaan, dan dat je vent je alleen laat met je hele jonge eerste baby, terwijl je net bent bevallen. Ik vind namelijk bevallen/net bevallen zijn + zorgen voor een baby een zware last, welke in beide voorbeelden bij de vrouw blijft.
Oh ik dacht dat dat ook het probleem was waar we het over hadden hahaha